Descoperirea

30 5 0
                                    

la media, asasina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

la media, asasina

Perspectiva Soo Yeon

-Toti sunt preocupati se pare cu mareata moarte a acelei foste regine. pufnesc sec. In timp ce patrund intr-o incapere plina de carti. Nu ar trebui sa fiu acum aici. Daca sunt prinsa de cineva, voi da sigur de belele.

-Daca insa Yeoning doreste sa ma vada, am ce face? ma uit printre rafturi. Si cand dau de caractere in chineza arunc pe loc atunci cartea.

-Numai prostii fara sens. Cand vad insa ca se duc la vale mai multe carti. Injur scurt.

-Firar! Se duc toate chiar! Ma uit socata la acestea. Si observ si cateva scrise in koreana.

-Istoria celor Trei Regate? Oh, da ce carte veche! Daca suflu acum, sigur poate vor iesi si viermi din ea. Cu cartile nu stii niciodata.

Nu fusesem vreo fana infocata in adolescenta.

-Stati acolo. trantesc atunci cartile in sila. Cand mai multe suluri cazura de pe masa.

-Asta e culmea! intepenesc insa, cand dau de vech inregistrari regale.

-Asta o fi maretul arbore genealogic, al printului Yeoning? Arunc atunci o privire peste ultimele evenimente care marcasera palatul.

Se pare ca toate erau inregistrate, la perfectie.

-Parca le scria un secretar regal. Cam atat am priceput si eu din filme.

-Regele a avut un frate? ma uit atunci lung peste insemnari. 

-Pai si ce-a patit? Intorc o alta fila. Si citesc.

-Daca vine printul ce ii zic? Eh, inventez eu ceva. Mi-a atras atentia cartea asta d pe un raft, vad eu! 

Arunc pe masa celelalte suluri si decrete mai vechi si ma trantesc pe un scaun mai baieteste. Si arunc o privire lunga la inscrieri.

-Se pare ca a fost condamnat si exilat. Si a pierit in acea perioada de exil. Tragic. Se pare ca ar fi conspirat impotriva regelui. Oare, de ce nu mi se pare astea prea multe detalii?

Las pe masa pergamentul. Si cand sa ma mai uit prin vechi carti, aud atunci mai multe voci.

-Asta nu-i printul meu! spun si ma ascund atunci speriata in spatele unor rafturi.

-Palatul fierbe, iar dumitale iti pasa de trecut?! aud vocea unui barbat.

-Nu imi pasa ce se alege de copilul acelei ticaloase. Eu il sustin pe printul Yeoning. La fel si tu. 

-Ar trebui sa ne bucuram, iar tu ne strici noua fericirea! 

-Nu ti se pare ciudat?

-Ce, ca a murit si ministrul Finantelor? Demult i-am prezis-o acelui tap ca ii va fi taiata barba.

-Nu intelegi. Ceva se intampla. 

-Ce sa se intample? VREI SA spui ca printul Yi Yun ar fi implicat?

Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum