Tradarea

31 4 0
                                    

la media, Seongsu 

Perspectiva Yeoning

-Fiule, nu ma asteptam sa ma vizitezi la aceasta ora tarzie din noapte. S-a intamplat ceva anume? sunt intrebat pe loc de tata. E zambitor. Si luminos la chip. Am banuit pe loc atunci ca petrecuse tot timpul sau liber ramas in compania mamei.

-Doresc sa vorbesc ceva important, cu tine, tata.

-Ia loc, fiule. Esti mereu binevenit in odaile mele. Nu am apucat sa mai trec pe la tine. Imi pare rau, esti bine? Ai nevoie de ceva anume?

-As dori sa ma ajuti, tata. 

-Sa te ajut? In privinta a ce anume? Daca imi sta in putinta...

-E legat de ministrul Justitiei.

-Doresti cumva sa fiu mai bland, fata de acesta? Nu se poate aceasta, fiule. Legile sunt legi.

-Este nevinovat, tata. Intreaga intamplare i-a fost inscenata. Fiica sa nu este asasina si protejata asasinului.

-Ce te face sa sustii asta?

-Nu v-ati intrebat macar o data, de ce Lordul lor nu a lovit niciodata pana acum? Dupa ce ea a fost prinsa? Daca este intr-adevar, protejata sa? 

-Nu este o dovada in sine, plauzibila.

-Slujnicele de la casa, o mare parte din ele, au fost ucise.

-Cele ale ministrului?

-Am dovezile necesare, tata. Voi avea nevoie insa de ajutorul tau. Doresc, sa le faci tu descoperite, fara sa stie nimeni. Ca eu am fost cel care le-a adus la lumina.

-Iti inteleg, ingrijorarea, dar cum...

-Una din slujnice. A scapat. Si a fost salvata de fiica Ministrului Apararii. Ea a scos-o in siguranta din palat. Si se afla acum in siguranta. Poate depunde marturie.

-Cine sunt criminalii? ma intreba atunci tata serios. Si trag aer in piept.

-Nu vreau sa crezi tata, ca planuiesc sa imi ranesc fratele ori sa ii amenint pozitia.

-Stiu, fiule.

-Niciodata nu mi-a pasat de asta. Nu doresc sa ajung rege. Nu as fi capabil.

-Yeoning! 

-Sunt sotia ministrului si regina Jang.

-Regina?! paru izbit atunci in plin tata. Esti sigur de asta?

-Nu ma crezi? ingan slab. Dar el clatina pe loc din cap.

-Nu ma indoiesc, Sejja. De spusele tale. Vreau doar sa fiu sigur ca este adevarat.

-Slujnica poate depune marturie. La fel si fiica ministrului Apararii. Este dispusa, sa o faca la randul ei.

-Dar, nu inteleg. Un lucru. Cum au reusit sa faca rost de acele...

-Se pare ca se afla intr-o relatie stransa cu unul din asasinii din grupare.

-Asta e foarte grav.

-Eu...incep atunci stins. Dar in aceeasi clipa sambelanul sau personal dadu navala in camera.

-Rege! 

-Mai incet, sambelane, potoleste-ti bataile inimii si apoi vorbeste. Inspira, sambelane! 

-Printul Seongsu doreste sa va vada.

-Printul Seongsu? ingana mirat regele. Sa intre si el.

Seongsu?! Ce ar dori oare fratele meu vitreg sa vorbeasca acum cu tata?! 

Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum