The end

104 5 0
                                    

Perspectiva Soo Yeon

Cand m-am trezit a doua zi, inainte de externare. Nu am crezut ca ma voi trezi pe cap de la prima ora, cu cei din familia Lee.

Dar uite-i pe toti. Inclusiv pe printul Seongsu. Cand dau insa, cu privirea de ticalosul de la magazin, intepenesc.

-Ce tot...

-Soo Yeon. il aud atunci pe Sun-ho, fratele lui ca ma striga. Si intepenesc.

-Soo Yeon?

-Eu sunt. ingana el scurt, cu emotie in glas.

Si atunci m-am prins de adevar.

-YEONING! ZBIER INNEBUNITA. SI SAR ATUNCI DIN PAT.

II SPERII PE TOTI SI II SAR IN BRATE LUI YEONING, APROAPE DARAMANDU-L.

-DAR CUM...TUN SI MA UIT SPRE YI YUN, PENTRU EXPLICATII.

-S-AU INTAMPLAT MULTE. UITE ASA BINE. VENI RASPUNSUL SAU AMBIGUU. MA SCUZI. AM PE ALTCINEVA DE VAZUT.

IL VAD CUM DISPARE DIN CAMERA.

SI ATUNCI SEONGSU O TRANTI.

-ISI CAUTA IUBIREA.

-PE CINE?

-PE ASASINA. PE DO-YEON.

-DO-YEON? EU NU PRICEP NIMIC. NU E IUBITA TA? SPUN EU CONFUZA.

-PRETINDEA CA E IUBITA MEA. POATE CA POVESTEA CELOR DIN TRUPURILE IN CARE NE AFLAM E ALTA. DAR,EU TI-O SPUN ACUM PE A NOASTRA.

-NU AM CREZUT CA TE VOI MAI VEDEA VREODATA.

-NICI EU PE TINE.

IL STRANG IN BRATE. SI IL SARUT CU FORTA PE GURA.

-DISEARA....IL AUD CA SPUNE IN URECHEA MEA. NU MAI SCAPI. MA AUZI?

-DE PARCA SI VREAU ASTA...DECI TU ERAI, NU? II ZIC DUR LUI SI HANSUNG IMI ZAMBI SCURT.

-CREDEAM CA NU TE VEI MAI PRINDE.

-NU IMI ERA GREU SA MA PRIND. DECI EL E ACELA, PRINTE, SEONGSU.

-DA. EL ESTE.

-VEZI CA DEVIN GELOS. UITA-TE DOAR LA MINE. IMI RANJI ATUNCI IN FATA YEONING. SI IZBUCNESC IN LACRIMI.

DAR NU MAI ERAU DEMULT LACRIMI DE TRISTETE.

CI LACRIMI DE FERICIRE.

CE REPREZENTAU UN NOU INCEPUT, PENTRU NOI TOTI, DIN NOU.

O A DOUA RENASTERE.

DIN RELE.

IN BINE...

SI ASTA E POVESTEA MEA. MI-AM DORIT SA GASESC DRAGOSTEA. UITE CA AM DAT DE EA. NU AM GASIT-O PRIN CLUBURI. PRIN RESTAURANTE LUXOASE. CI IN TIMPURI CRITICE. FIE PE MARGINEA PRAPASTIEI. IN SITUATII LIMITA, NEPLACUTE. NU MINUNATE.

FIINDCA ADEVARATA IUBIRE APARE, NU CAND ESTI FERICIT.

CI CAND SUFERI.

NU CAND O CAUTI.

CI CAND E TIMPUL.


Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum