Conflicte mocnite- Cap 3

28 5 0
                                    

Perspectiva Hansung alias Jang Dong-Yoon

-Sunteti sigur ca asta e o harta vechiului Joseon? il intreb inca o data vanzator. 

-Daca asta scrie pe ea, atunci asa e, domnule! Acela este Joseon-ul.

Trantesc atunci pe masa harta. Si ma uit cu o privire aprinsa catre el.

-Si daca va spun ca locatia palatului nu se afla in partea vestica? Si ca libraria regala nu se afla in zona fostului Tribunal, nici atunci nu ma credeti?

-De unde ai putea stii tu astea? ma intreba atunci si barbatul sec. 

-Fiindca stiu.

-Sunteti cumva vreun profesor? Daca nu vi se par corecte, atunci nu o cumparati.

-Cum sa ma incred in dumneata?

-Domnule! 

-In fine, o voi lua. spun scurt. Si scot niste bacnote din acel lucru in care se tin ei. Am uitat denumirea acestuia. Le vreau pe ambele.

-Si harta Seoul-ului?

-Nu vi se pare ca e un oras foarte mare?! spun cu voce cam ridicata. Si el tresari. 

-Bine, domnule, am inteles!

-Va place sa va enervati clientii de dimineata?

-Dar nu e dimineata domnule? Ci mai degraba...

-Ia odata astea si da-mi hartile! tun scurt. Si vreau sa le iau atunci in brate. Dar barbatul lua atunci un obiect ciudat si baga ambele harti in acestea.

-Cu tot cu sacosa va costa...

-Nu ma intereseaza. spun sec. Si iau atunci hartile de urgenta.

-Restul, domnule! tuna el cand am vrut sa plec, atunci ca un disperat, spre usa.

Ma opresc si el imi inmana alte doua hartii ciudate. Nu le mai vazusem pana acum.

-Mai trebuie sa iau ceva?

-Vreti si chitanta?

-Chi? Nu, nu! spun grabit. Cine stie, ce mai insemna si aia! O zi buna! 

Ies din magazin cu hartile dupa mine. Si rasuflu atunci greoi. 

-Ce cald este! O sa mor de cald, cu hainele astea! 

Inchid ochii si incerc sa ma uit atunci in departare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Inchid ochii si incerc sa ma uit atunci in departare. Abia de vad lucrurile clar. Tremura parca si imaginea, din fata ochilor mei.

-Sunt cumva bolnav? ma intreb atunci mirat. Si clatin confuz din cap. De ce oare tremura departarile? 

Pornesc atunci spre casa domnului Lee Joo-wan. Si incerc sa nu ma izbesc de oamenii care treceau pe langa mine. Uneori, era asa greu. Strazile erau aglomerate.

Si ma izbeau mereu cu coturile.

-Nu e frumos! Ya! am spus de mai multe ori. Si i-am speriat pe unii din cei care ma impungeau, ca niste oameni fara maniere.

Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum