Dovedeste

32 4 0
                                    

Perspectiva Yi Yun

-Vreti sa ma asasinati, dati-i bataie. Nu mai pierdeti vremea. Ucideti-ma.

-Repet, se vede ca nu ai auzit bine. Ai urechile infundate?

-Aud chiar foarte bine! urlu spre el. Si asasina ma izbi iar cu teaca in cap.

-Mai incet.

-Parca spuneati ca pot urla, cat vreau.

-Nu in capul meu. suiera ea sec. Si atunci imi fu prinsa barbia de catre Lord.

-Daca vrei sa mai ajungi rege, va trebui sa faci ceva pentru noi.

-Prefer moartea, e mai placuta, decat amintirea voastra. Te-ai uitat la mine, putin, ce rege fin sunt eu?! 

-Ii pasa doar de cum arata? intreba mirat asasinul.

-Am auzit ca toti spun de el ca-i cam prost. Ma tem ca se adevereste.

-Unde ai auzit asta, ca va decapitez pe toti! 

-Ai macar puterea? Acum? ranji asasina.

-DE AJUNS, daca vrei sa et mai intorci la palat, vei face TOT ce vrem noi.

-Poftim? tun incredul.

-Baiete, nu ii urasti tu pe nobili? Si pe ministri? De ce sa nu te aliezi cu mine si ma ocup eu de ei?

-Parca voi nu faceati pacturi cu cei din palat.

-Dar cine spune ca vom face vreun pact? suiera ea ca o vipera.

-Tu vei fi spionul nostru de la curte.

-Deci sa pricep ca nu aveti pe acolo, spioni?

-Tu te vei dovedi de mai multe ori mai util, decat ei. Si ne vei ajuta sa ne infiltram oamenii mai usor in palat.

-Glumesti, nu?

-Am auzit parca un fosnet, in spatele acelor desisuri. Verifica zona. ii porunci el asasinei. Care se indeparta atunci de noi. 

-Daca nu...simt atunci pe gat taisul ascutit al sabiei. Tu alegi baiete, 

Zambesc atunci amuzat.

-Bine, accept. Acum ma poti elibera? 

Imi taie spre uimirea mea funiile, fara sa protesteze.

-Poti fugi, dar nu te poti ascunde. Ai vazut plasa cu muste? Din care nu mai scapa? Intr-una ca aceea te afli si tu acum.

-Iute ca pestele. ingan scurt. Si el pufni in ras.

-Sa vedem atunci.

-Lordule, am auzit ca l-ai infrant pe Hansung.

-Da, asa este. A venit sa se planga la tine? Ce fel de luptator mai e si ala? se intreba serios Lordul.

-Eu voi fi mai bun decat tine si el la un loc! tun si atunci intind piciorul spre barbat. In forta. Lordul se departa cu un pas si atunci o iau la fuga, prin iarba deasa.

Si zaresc in apropiere o padure.

-Prinde-l! il aud pe asasin cum urla. 

-Eu v-am spus sa nu ma judecati. Poate nu-s asa priceput cu lupta. Dar, eu am alte atuuri.

Eram agil. Si foarte rapid. Cand alergam.

-Sunt pe urmele lui! aud tipatul femeii. Si intaresc atunci sprintul. Trec printre mai multe desisuri si continui sa fug. Fara sa ma opresc ori sa orbecaiesc. Prin acel intuneric dens ca o pacla a mortii.

-Daca il pierzi, vei plati scump! Printe Yi Yun, daca nu vei fi ascultator, crede-ma, ca stim ce metode sa folosim pentru a ne atinge scopurile.

-Nu zau, soparla. suier frustrat. Dar chiar atunci picioarele mele ramasera o clipa in aer.

Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum