Perspectiva Yi Yun
-Nu am inteles bine. ingan scurt. Si le privesc atunci cu o sclipire stranie in ochi. Mai repetati inca o data.
-Printul Yeoning nu va poate primi, printe regent. se inchinara atunci in fata mea slujnicele. Pana si eunulc era mai palid la fata ca de obicei.
-Nu-i mancarea buna? il intreb atunci in gluma. Si acestia se plecara din nou in fata mea. Unde este printul Yeoning!
-V-am spus ca doarme, nu s-a simtit bine.
-Atunci nu il va deranja daca ii face nepretuitul sau frate, o vizita. Il pun eu pe picioare imediat. Plecati din calea mea! le ordon pornit. Dar cand sa avansez, o slujnica mai indrazneata ma opri.
-Aveti dreptate, ca este dreptul dumneavoastra, sa il vedeti pe print. Noua insa ni s-a poruncit sa nu permitem nimanui sa patrunda in odaile sale regale.
-Eu nu sunt un oricine, slujnica fata minte!
-Ma scuzati printe regent, va respectam foarte mult, nu facem insa decat sa respectam un ordin.
-Care dintre noi doi, are rangul mai mare? marai spre ea furios.
-Eu il slujesc pe printul Yeoning si doar pe el, printe regent. Nu voi incalca porunca printului.
-Moya? Poftim?! Cum indraznesti!
-Va trebui sa treceti de mine, mai intai, printe. Fiindca nu va voi permite, sa intrati.
-A innebunit?! mai aud alte voci din spate. Ceilalti slujitori ai lui Yeoning, pareau in dubii serioase. Si gata oricand, sa pledeze pentru sustinerea cauzei mele. Dar aceasta fata...
-Foarte bine, ai spus ca nu vei permite sa ma intru in odaie. Atunci, voi scapa de tine, ce spui de asta? Crezi ca nu pot porunci sa fii data afara din palat?!
-Doar fiindca am indeplinit o porunca, chiar voi astepta preludiul printe Yi Yun. veni replica sa si se pleca, umila in fata mea. DAR, privirea ei darza, imi facu sangele sa se urce la cap.
Ma rasucesc atunci spre eunucii din fata odaii.
-Luati-o chiar acum pe fata asta, din fata mea. Cer sa fie biciuita, pana la sange! 15 lovituri, ar trebui sa ii fie de ajuns.
Fara sa mai pierd vremea ori sa mai fiu blocat de cineva, patrund in incaperile printului Yeoning neinvitat.
-Unde esti frate? tun si arunc o lunga privire in jur. Nu dau insa de el aici.
-Ce spuneati? ridic vocea la servitori. Insa ei par la fel de ingroziti si speriati. Vreti sa va pierdeti locurile la palat?! Unde e fratele meu?!
-Nu stim printe, omoratin-ne, nu stim! cazura ei in genunchi. Si raman atunci mirat.
-Dar are datoria sa va spuna. Nu il insotiti niciodata?
-Nu printe, mereu ni se spune sa ramanem in preajma palatului. Doar slujnica Yoo si eunucul Choi il mai urmeaza pe print prin palat si in afara lui.
-Cine e slujnica asta, Yoo? spun eu mirat.
El si o slujnica? As incepe sa cred altele, daca nu ar fi vorba de Yeoning.
-Cea in privinta careia ati poruncit sa fie biciuita.
-Deci ea este slujnica Yoo. ranjesc amuzat. Si parasesc atunci incaperile palatului. Eunuce Choi, am auzit bine ca si tu il insotesti pe print. Unde isi face in general veacul?
-La curtezane, printe. sosi si raspunsul.
Nu ma satisfacu raspunsul.
-Mai gandeste putin. Si scoromoneste prin mintea ta. Alt loc?
CITEȘTI
Noaptea Alba
Historical Fiction"Ai grija ce iti doresti. " au fost ultimele sale cuvinte. Pe care si le-a mai amintit. Inainte ca masina in care se afla sa deraieze de pe sosea. Si sa fie izbita in urmatorea secunda. De o alta. Eveline Nu am dorit decat sa il gasesc pe el. Mi-am...