Cap 8- Regasirea

25 5 0
                                    

la media, printul Seongsu as Lee Ki-yong

Perspectiva Soo Yeon

Nu am crezut ca Yi Yun va fi capabil sa reziste in lumea mea. Se pare ca inca o data trisorul m-a sfidat, pe fata. Nu au trecut decat doua zile, asta e a treia, de cand a sosit. Dar, deja s-a instalat, ca un rege, peste casa mea. Si daca pot spue astfel, m-a mancat copt. Sa nu mai spun ca acum trebuie sa imi cumpar un alt set de prosoape si un gel de baie. I-am explicat clar, ca spuma si bulele de la gel nu erau pentru distractia sa, create.

Am fost crezuta? Nicidecum. A stat intreaga seara, in baie, jucandu-se cu spuma aia. Tot nu imi vine sa cred uneori ca a murit la 35 de ani in lumea lui.

Practic e mai mare, ca mine. Cu un ciclu al vietii incheiat. In realitate, e mai natang, decat mine in somn.

Si eu fac multe tampenii cand dorm.

-Ce m-o mai astepta si astazi? ma intreb pierduta inca in lumea viselor.

Uram sa ma trezesc de dimineata. Viata insa, nu e asa ingaduitoare cu tine. Nu cum e se pare cu printii de sange regal.

-Alta marfa. mi-o tranti atunci senina si prietena mea, So-ra.

Ca bine spui, o zi plina si grea.

Asta ma astepta.

***

Cand am terminat tura, prietena mea numara inca o data banii de la casa. I-am facut cu mana si dupa ce am mai strans pe acolo, cateva produse si am dat cu mopul am iesit din magazin. Cu bratele tarandu-mi-le dupa mine. De parca eram vreo caracatita suferinda.

-Am obosit! ma plang indurerata. Si vreau sa imi dau cateva suvite de par din ochi. Tresar cand ma pomenesc atunci cu o umbra, in fata mea. Si ma dau un pas in spate, pregantindu-mi ruscascul de atac.

-Ya, care mai esti! 

-Crezi ca un atacator, mai se uita la tine? Nu ca ai vreo frumusete aparte. Ce merita inregistrata si retinuta de memoria cuiva.

-Oh, ticalosul loveste iar.

-Imi placea mai mult cand ma respectai.

-Fiindca trebuia sa respect reguli. Nu voiam sa fiu decapitata. Imi iubesc viata.

-Femeile intotdeauna au fost lase. Nu trebuie sa fii dezamagita.

-Vrei sa iti trag una, printe?

-Nu ti-as indica. Tocmai ce m-am dat cu niste crema pe fata.

-De unde?! 

-De la tine.

-E crema de fata, aia.

-E crema de fata. 

-Nu esti sotul meu.

-Nici nu mi-as dori. Inca ma intreb, ce-a vazut Yeoning la tine. Ati muri si amandoi de foame, in casa.

-Gatesc, prostule.

-Macar, atat.

-Ce cauti aici? spun si il impung cu degetul in piept. 

-Nu ma atinge.

-Esti cumva din portelan?

-Daca vrei, pot deveni si eu pervers.

-Se cuvine, insa, marite sange regal?

-Vrei sa mori?

-Nu prea cred.

-Poate mai ajungem vreodata...sa vezi ce patesti.

-Slabe sanse. Visati in continuare.

-Hai sa ne plimba undeva. Vreau sa ies. Sa cunosc. Sa ma acomodez.

Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum