Revelari

27 4 11
                                    

la media, Yi Yun

Perspectiva Soo Yeon

-Va multumesc inca o data pentru ca mi-ati salvat viata. Dar nu inteleg. Unde mergem? tun eu mirata. Si il urmez pe printul Yeoning in afara palatului.

-Trebuie sa cinstim cum se cuvine intoarcerea ta! Peste doua ceasuri, va trebui sa ma intalnesc oricum cu cineva.

-Doua ceasuri? Adica peste o jumatate de ora?

-Ce ai spus?

-Adica, peste o ora, nu? intreb eu mirata. Si el dadu scurt din cap.

-Poti veni cu mine. Nu am de ce sa ma ascund. Oricum, voiam sa iti cer ajutorul.

-Vi se pare cava pot ajuta cu ceva? zic eu amuzata. Nu ma pricep mai la nimic.

-Nu prea cred asta. Mama ta...imi pare rau.

-Chiar va fi ucisa?

-Am auzit ca va fi exilata pe o insula, departe de aici. Dincolo de Uiju. Probabil regele s-a indurat putin de ea.

-Fiindca a marturisit. Dar, am impresia ca esti implicat in treaba asta.

-Cum te-ai prins?! 

-Fiindca ai vorbit de ea! 

-E mama ta! 

-Da, e mama. ingan slab. Am ramas acum in grija bunicului meu. Se pare ca se gandeste sa ma casatoreasca curand.

-Pe tine?! paru el socat. Ai deja si pretendenti?

-Printe, eu nu caut pe nimeni. spun eu sec. Eu SUNT cautata. Ma deranjeaza asta. Fiindca stiu ce vrea.

-Cum adica, ce vrea?

-Sa ii fac un copil? Fiindca altfel nu se mai continua linia?

-Nu inteleg ce e in neregula cu asta. Neamul e foarte important. Si continuarea lui.

-De unde vin eu, fata alege, nu e obligata.

-Cum sa alegi? Eu nu am mai auzit de asa ceva. Totusi, sunt de acord. murmura el picat pe ganduri. Ca trebuie sa fii cu cineva pe care il iubesti.

-Dumneata iubesti pe cineva? il intreb eu deschis. Si se bloca.

-De ce taceti? schimb iar placa. Mereu uit sa ii vorbesc formal! 

-Fiindca nu iti pot da un raspuns.

-Inteleg, sunteti secretos. bomban pornita. Si ma uit in jur. Ce de multi oameni! 

-Suntem in afara capitalei. Sa vezi zonele din jurul prefecturii. 

-Prefectura?

-Da, prefectura. Mereu uit ca nu esti de aici. Urmeaza-ma! 

-Deci, vom manca la vreo taverna?

-Nu! Acolo se duc doar barbatii! Si femeile decazute.

-Serios? Si ele unde se intalnesc si vorbesc? 

-In alte locuri.

-Se viziteaza una pe alta?

-Cumva ati fost trimisa sa cercetati modul in care se traieste pe aici? Sigur nu sunteti vreun spion, nu?

-Nu ma pricep nici sa il imit pe acel tip din anime, Naruto, dar sa lupt! 

-Cine?

-Nu conteaza cine, uitati ce am zis. ma balbai si pornesc agitata inainte. Dar sunt prinsa de el de brat. Si ma intorc. Sa ma uit spre el.

Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum