Perspectiva Lordul Noptii
-Esti sigur ca ai ascuns bine bandana? il intreb pe Jang Hui-Jae.
-Tu te indoiesti de maiestria mea? ma intreba el cu vocea lui mieroasa. Dar plina in acelasi timp de venin. Izbesc atunci o piatra cu teaca si il fixez cu privirea.
-Sa fie cum ai spus. Atunci ar trebui sa mergem.
-Esti sigur ca ar fi bine sa organizezi in acel loc intalnirea? Mai ales ca a fost un loc ce a apartinut primei Fratii. A FRATIEI SABIILOR?
-Nimeni nu s-ar gandi, ca cineva ar putea face o regrupare in acel loc. ii dau atunci amuzat raspunsul. Am auzit vesti la palat. Doresti, sa ti le spun?
-Nu, nu doresc. E o zi frumoasa. Nu vreau sa imi fie stricata pacea interioara.
-Esti tu invaluit de pace, vreodata?
-Corect. Ma stii asa bine! Raca e tot ce imi doresc si pentru regina traiesc!
-Si daca iti spun ca regina va pieri, ce vei face?
Ma asteptam sa il vad cum se va impunge in piept. Ori va ranji straniu si va zice ca mint. In schimb, isi pleca doar capul in jos si adauga:
-Stiam deja. Crezi ca nu m0am interesat nici macar o data in toti acesti ani? Ce face draga mea sora?
-Cum te simti?
-Furios, ofensat. Dar, nu pentru ea imi fac acum griji. Ci pentru visul ei care, e pe cale de a se narui.
-Inteleg.
-Fiul ei trebuie sa ajunga la putere, orice s-ar intampla. Ma asiguri de asta?
Ranjesc retinut si intind bratul spre el.
-Nu trebuie sa iti faci griji. Deja am discutat, despre asta.
-Nu ai de gand, sper sa ma tradezi pe la spate, impreuna cu acel Yi Haeng?
-Ti se pare ca as avea vreo legatura directa cu rudele acelui baiat?
-Judecatile tale mereu sunt diferite de ale mele.
-Fiindca statutul tau in acest grup e de subordonat. Cand vei conduce, doar atunci vei intelege.
-Inteleg. Poate vrei sa imi explici si mie, ce ai de gand, sa faci pana la urma. Ai asteptat doi ani, ca sa ce? Sa tai in continuare nobili din vechea grupare, care au ordonat exilarea ta?
-Vei afla la momentul oportun, intentiile mele. Nu atunci cand doresti tu, Hui-hae. ii dau un raspuns scurt. Si privesc ganditor in departare. Tu poti uita, ce ti-au facut cei din factiunea vestica?
-Gruparea Noron? Nici mort.
-Atunci? Cum imi poti cere, mie, sa fac asta?
-Dar puteai sa ii ucizi pe toti intr-un an, in doi! Tu te lungesti cu intreaga poveste!
-Nu iti place cand ii vezi asa imprastiati si speriati? Puterea e si ea imprastiata. Orice ar gandi regele, nu poate face mereu ce vrea. Cu razboiul sangeros dintre concubine si cu cei doi printi, existenti, povestea se complica.
-Si asta te satisface? Eu am alte metode, prin care ma simt mai bine. Cand torturez, cand bat pe cineva si injur...
-Eu nu pot fi bucuros, decat atunci cand imi implamant sabia in trupurile lor. Si cand le vad sangele cum imi manjeste sabia.
-Eu sunt o persoana mai ordonata. Prea mult sange totusi, poate dauna. Stii la ce ma refer.
-Cu sclifosismele voastre sociale, mereu ajungeti victime. spun atunci raspicat. Si ii inchid gura lui Hui-jae.
CITEȘTI
Noaptea Alba
Historical Fiction"Ai grija ce iti doresti. " au fost ultimele sale cuvinte. Pe care si le-a mai amintit. Inainte ca masina in care se afla sa deraieze de pe sosea. Si sa fie izbita in urmatorea secunda. De o alta. Eveline Nu am dorit decat sa il gasesc pe el. Mi-am...