Reggel nyolckor már fent voltam és anyáék irodájában ültem, ahol a születésnapi előkészületekkel kapcsolatos információkat hallgattam.
- Akkor meg rendelted a tortákat, ugye? - bökött anya a tollával apára.
- Igen. És a pultosokat is - biccentett.
- Jó. Már csak a dekorációt kell meg venni és egyéb apróságokat kell elsimítani.
- Szívem, hogy haladsz a tánccal? - pillantott felém anya.
- Jól - biccentettem - Lucy nagyon tehetséges.
- Abban nem kételkedem. De te is az vagy - kacsintott rám apu.
- Az túlzás - nevettem el magam - Mi van a két ajándékkal? - váltottam inkább témát.
- Mind a kettőjüknek feladatuk lesz ma, úgyhogy ha gondolod akár fel is keltheted őket. HongYun a kémikusunkkal találkozik, Jungkook pedig a mesterlővésszel.
- Mindjárt hozom őket - pattantam fel örömmel, mert szívesen rúgtam rájuk az ajtót.
- Csak kilencre kellenek - szólt utánam anyu.
- Okés - intettem egyet.
Amúgy is beszédem volt Kook-al.
Először azonban HongYun-hoz mentem. Intelligensen bekopogtam az ajtaján, arra várva, hogy szóljon, vagy kinyissa. Pár másodperc pakolászás után nyílt is az ajtó.
- Jó reggelt, ChaeYeon - mosolygott rám, majd arrébb állt, hogy be mehessek.
- Neked is. Voltál már reggelizni? - vontam fel fél szemöldököm, ahogy be léptem.
- Még nem, most terveztem lemenni.
- Kilencre legyél majd a csarnokba - emlékeztettem.
- Tudom - biccentett, majd sóhajtva meg vakarta az állát és ismét rám nézett - Bocsánatot szeretnék kérni a viselkedésem miatt. Nem volt helyén való - mondta hirtelen.
- Mármint? - ráncoltam szemöldököm értetlenül.
- Hogy kidobtam a virágokat és oda tettem azokat, amiket én vettem. Csak féltékeny voltam - tárta szét karjait.
- Jungkook-ra? - ráztam meg a fejemet.
- Igen - biccentett.
- Miért? - tártam szét karjaimat.
- Nem tudom, csak... - túrt bele hajába - Kedvellek - nézett mélyen szemeimbe. Bumm. Hogy mi van?
- Figyelj. Nem akarlak meg bántani, de nem szeretnék még egy ideig kapcsolatot - csóváltam meg fejemet gyorsan.
- És lenne esélyem? - nézett rám reménykedve. Be haraptam a számat, hisz akárki is volt az illető, nem szerettem senkit sem vissza utassítani hiszen pontosan tudtam, hogy milyen szar.
- Ne haragudj meg, HongYun, de valószínűleg nem - simítottam rá a vállára a tőlem telhető legkedvesebben.
- Nem gond, megértem - bólogatott szomorúan.
- Sajnálom.
- Jungkook veszélyes fazon, ne nagyon kezdj ki vele - figyelmeztetett sokadjára.
- Köszönöm, de ne aggódj miattam - próbáltam szépen fogalmazni.
- Én szóltam - nézett rám dühösen. Erre nem tudtam mit reagálni, ezért csak biccentettem egyet és kimentem a szobából. Néha a frászt tudja rám hozni ez az ember.
YOU ARE READING
I. Piszkos Meló [JK ff] ✔️
Fanfiction,,Ez nem egy játszótér, ahol kedvedre futkározhatsz és azt csinálhatsz, amit akarsz. Ennek tétje van. Itt mindenki gyilkos, a saját életünkért küzdünk, a család életéért. Hogy túléljük, hogy üzletet kössünk, hogy öljünk. Ha szabályt szegsz, véged, h...