Este 8 óra volt, elég fáradt voltam és már épp a cuccaimat pakoltam össze, amikor valaki kopogott. Sóhajtva dőltem hátra a székben és vezettem tekintetemet a falapra.
- Gyere - szólaltam meg sóhajtva.
Legnagyobb meglepetésemre Jungkook dugta be a fejét, ami hirtelen ért, nem rá számítottam.
- Hát te? - néztem rá összeráncolt szemöldökkel.
- Jó fej akartam lenni - lépett be két kávéval a kezében engem pedig ekkor ért a második meglepetés.
- Te? - vontam fel szemöldököm.
- Igen én - forgatta szemeit, majd leült velem szemben, az asztal másik oldalán - Tessék - tolta elém az egyik papír poharat.
- Honnan tudtad, hogy itt vagyok? - húztam magamhoz mosolyogva a finomságot.
- Hát - kezdte kémlelni a plafont - A tökéletes megérzéseim - vont vállat sóhajta, mire akaratlanul is elnevettem magam.
- Hogyne - bólintottam egyet, majd bele kortyoltam a még meleg italba.
- Miért dolgozol még most is? - kérdezte érdelődve. Hm... Ez a férfi kezd neken furcsa lenni. Sokat kérdez és túlságosan rendes.
- Holnaptól egy ideig átveszem az irányítást - jutattam eszébe a korábbi össze hívás okát.
- Baszki, kajak - csapott a fejéhez.
- Ja - biccentettem - Azt nézegettem, hogy milyen dolgok várnak rám - lapoztam bele a papír stócba ami előttem hevert.
- És? - fonta keresztbe maga előtt kezeit.
- Nem hittem volna, hogy ennyi szarság van - csóváltam a fejemet, mire Kook elmosolyodott - De majd csak sikerül mindent elintéznem - dobtam le a kezemből a tollat, majd pedig felhúztam török ülésbe a lábaimat, hogy kényelemsen el tudjak helyezkedni.
- Biztos menni fog - biccentett kedvesen.
- Oké, veled valami nem stimmel - néztem rá összeráncolt homlokkal, mire elnevette magát - Túl kedves vagy, ráadásul még kávét is hoztál. Beteg vagy? Le vigyelek Park bácsihoz? - hajoltam közelebb hunyorogva.
- Nincs semmi bajom - rázta meg a fejét.
- Akkor most már mondjad mi kell, mert magadtól nem csinálsz ilyeneket.
- Szóval azt mondod, hogy alapjáraton köcsög vagyok? - nézett rám tettetett sértődéssel.
- Azt - vágtam rá kapásból.
- Ez szíven ütött. Itt is hagylak a picsába - pattant fel, hogy az ajtóhoz induljon, de természetesen miután mind a ketten nevetésben törtünk ki, visszafordult és ismét helyet foglalt velem szemben.
- Szóval? - könyököltem fel az asztalra egy kézzel, hogy megtámasszam a fejemet.
- Azon gondolkodtam, hogy holnap nincs e kedved randizni velem - vezette tekintetét óvatosan rám, miközben beharapta alsó ajkát, mire automatikusan is gyorsabban kezdett el verni a szívem.
- Hm - kezdtem el gondolkodni, csak azért is, hogy húzzam kicsit az agyát.
- De gondolom sok dolgod lesz, főleg, hogy egyedül vagy - tette hozzá.
- Hát tuti, hogy meg fogok szakadni a munkában, de azért lehet nem árt egy kis kikapcsolódás - mosolyodtam el. Jungkook pislogott egy párat, mire sikerült realizálnia, hogy ez egy igen volt.
- Komolyan? - örült meg válaszomnak úgy, mint egy kisgyerek a fagyinak.
- Aham - biccentettem, visszatartva vigyoromat.
- Ez az - ütött egyet a levegőbe ököllel.
- És meg kérdezhetem, hogy hova viszel majd? - döntöttem egy picit félre a fejemet, ahogy rá néztem.
- Nem mondok semmit - vont vállat sunyi mosollyal az arcán.
- Hát jó - forgattam szemeimet - De úgy tervezz, hogy nem tudom mikor fogok elszabadulni - tettem fel mutató ujjam, ezzel figyelmeztetve.
- Rendben, majd öt percenként megkérdezem, hogy kész vagy e már - röhögte el magát.
- De jó - csatlakoztam én is.
- Amúgy - váltott hirtelen komolyra, majd elkezdte piszkálni a poharának az alját - HongYun... - kezdett bele, de én félbe szakítottam.
- Nem beszélek vele, nem is érdekel, és nem is jön be - soroltam fel, mire halványan elmosolyodott.
- Nem ezt akartam - rázta meg a fejét.
- Hanem? - vontam fel fél szemöldököm.
- Nekem egy kicsit fura - nézett szemeimbe.
- Mindig is az volt - értetlenkedtem.
- Igen, de most gyanúsan viselkedik - túrt bele jobbjával puha, dús tincseibe.
- Mármint?
- Nem tudom elmagyarázni, de valahogy érzem - tárta szét karjait - Állandóan beszél valakivel telefonon és mindig a kémia teremben van, amivel nem lenne gond, de szerintem készül valamire - ecsetelte.
- És mivel a hivatása kémikus, így senkinek nem esik le, hogy valamit tervez - folytattam helyette, mire helyeslően bólogatni kezdett.
- Pontosan.
- Nem tudom mit tervez és egyelőre nincs is nagyon időm ezzel fogalalkozni, de ha lehet, fél szemed tartsd rajta - utasítottam.
- A kezdetektől azt tesszem - mosolyodott el.
- És ha lehet, többé ne verekedj össze vele - jutott eszembe.
- De ha egyszer egy faszfej és olyan szarságokat mond rólad, akkor...
- Szard le - vontam vállat.
- Már hogy szarnám? - háborodott fel - Ha egyszer rólad mondja azokat - feszült meg állkapcsa. Hirtelen nem tudtam erre mit mondani. Csak bámultam barna íriszeibe, miközben folyamatosan ott virított a mosoly az arcomon. Sóhajtottam egyet és inkább elkaptam a tekintetemet.
- Soha nem hittem volna, hogy ezt mondom, de... - tartottam egy kis szünetet - Jungkook, te aranyos vagy - csóváltam a fejemet hitetlenkedve.
A férfi csak pislogott és egy darabig azt hittem úgy is marad, de végül megmozdult.
- Hát ezt még senki nem mondta nekem - ráncolta szemöldökét, ahogy elgondolkodott azon, hogy hogyan is reagálja le ezt a helyzetet - Kösz, asszem' - köszörülte meg a torkát zavarában, mire hangos nevetésben törtem ki.
- Hihetetlen vagy - vigyorogtam, mire megforgatta szememit.
Kook nagyjából este 11-ig az irodámban volt. Addig beszélgettünk minden szarságról, komoly és komolytalan dolgokról. Jól esett, hogy ott volt és nagyon boldog voltam, amiért végre elhívott randizni. De, hogy őszinte legyek eléggé izgultam is. Szinte soha nem vitt még el senki randizni, így egyáltalán nem tudtam, hogy mire számítsak.
Haza érve vettem egy forró zuhanyt és miután már ágyban voltam, próbáltam magam lelkileg felkészíteni arra, hogy holnap bizony egyedül fogom irányítni a helyet, ahol megannyi ember tartózkodik...
_______________
Hi everyone! ^^ meghoztam a folytatást. ^^ ha tetszett, akkor jelezzétek nekem valamilyen formában.
Nagyon szépen köszönöm a 6.000 megtekintést! ^^ hihetetlenül sokat jelent nekem ♡
Minden rendben van veletek? Jól vagytok? Vigyázzatok magatokra! ^^
Legyen csillagosan szép napotok! 🎆💜
~Zsuni~
YOU ARE READING
I. Piszkos Meló [JK ff] ✔️
Fanfiction,,Ez nem egy játszótér, ahol kedvedre futkározhatsz és azt csinálhatsz, amit akarsz. Ennek tétje van. Itt mindenki gyilkos, a saját életünkért küzdünk, a család életéért. Hogy túléljük, hogy üzletet kössünk, hogy öljünk. Ha szabályt szegsz, véged, h...