Az irodában ücsörögtem, immáron második órája, tökre egyedül, kurvára unatkozva, amikor is végre valaki kopogtatott.
- Gyere - emeltem fel a fejemet a székem fejtámlájáról.
Anya dugta be a fejét mosolyogva, majd lépett be a szobába.
- Miújság? - ült le velem szemben, majd felkönyökölt az asztalra.
- Semmi különös - vontam vállat.
- Hallottam, hogy voltál lent Park doktornál - pislogott nagyokat.
- Ühüm - bólintottam, miközben a tollamat pörgettem az ujjaim között.
- Minden rendben? - kérdezte kíváncsian.
- Igen - biccentett.
- Ugye... - nyelt egyet idegesen - Ugye nem vagy terhes? - bökte ki végül.
- Mi? - ráztam meg azonnal fejemet értetlenül - Úristen, dehogy vagyok - ráncoltam szemöldököm - Azért mentem le, mert már hetek óta rágta a fülemet, hogy csináljunk ellenőrző vizsgálatot - tártam szét karjaimat.
- Rendben. De egyébként jól vagy? Minden rendben veled? - kezdett faggatni. Örültem, hogy törődött velem, jól esett, na de azért a feltételezés, hogy várandós vagyok, egyenesen túlzás.
- Igen, minden rendben.
- Akkor jó. De ugye tudod, hogy ha valami van, akkor nekem nyugodtan elmondhatod - mosolygott rám.
- Igen, tudom - viszonoztam gesztusát.
- Jól van - sóhajtott, majd felállt és az ajtó felé vette az irányt - Délután lesz egy kis megbeszélés, de be fogjuk mondani a hangosban - tájékoztatott, mire bólintottam egyet.
Anya elhagyta az irodámat így én unatkoztam tovább.
Ebédidő volt, én pedig már majdnem éhen haltam, ezért elindultam a menza felé, hogy megkapjam a napi adagomat és csillapítsam éhségemet.Egy asztalnál ültem a fiúkkal, akikkel pókerezni is szoktam. Félreértés ne essék, nem taknyos, 17 éves tinédzserekről van szó, hanem 40 éves kigyúrt férfiakról. Valahogy sokkal jobban eltársalgok velük, mint a korombeliekkel.
- És amikor bementem a boltba, mindenki úgy nézett rám, mint valami idiótára - folytatta a történetet Kopasz nevetve. Ez a beceneve, mindig így hívjuk, mivel nincs haja és folyamatosan borotválja a fejét.
- Mivel az is vagy - vágta rá HyunSi, mire mind elnevettük magunkat.
- Te meg egy fasszopó - ütötte hátba a másikat, mire csak mégjobban elkezdtem röhögni.
- Mind ketten seggfejek vagytok, kész - legyintettem.
- ChaeYeon-nak igaza van - biccentett egyet DongHoo.
- Annyi szerencséd van, hogy nőket nem bántok - tette fel mutató ujját játékosan.
- Asszed' nem győznélek le? - vontal fel fél szemöldököm flegmán. Az asztalnálunknál ülő társaság hú-zni kezdett.
- Jól van, kislány - húzta össze résnyire szemeit - Ezt megjegyeztem - bólintott, mire ismét felnevettem.
Balra fordítottam a fejemet, hogy szétnézzek az ebédlőben. Három asztallal arrébb ült Jungkook társasága. Az itt szerzett haverjaival és sok-sok csinos nővel, akik mind tették vették magukat körülötte. Megforgattam szemeimet, hisz utáltam ezt a látványt, de természetesen nem lehettem mindig a nyakában és nem mondhattam meg, hogy kivel legyen. Vettem egy nagy levegőt és visszafordítottam a fejemet, hogy újra bekapcsolódjak a beszélgetésbe.
ESTÁS LEYENDO
I. Piszkos Meló [JK ff] ✔️
Fanfic,,Ez nem egy játszótér, ahol kedvedre futkározhatsz és azt csinálhatsz, amit akarsz. Ennek tétje van. Itt mindenki gyilkos, a saját életünkért küzdünk, a család életéért. Hogy túléljük, hogy üzletet kössünk, hogy öljünk. Ha szabályt szegsz, véged, h...