Reggel rohadt jó kedvem volt, nem tudom miért de nem bántam, úgyhogy miután beértem a Vadászokhoz, első utam Jungkook szobájába vezetett.
Mivel viszonylag korán volt nem akartam nagyon bunkó lenni, ezért mielőtt betörtem volna, kopogtam egyet.
Arra számítottam, hogy Kook a sötétben szunyókál és még félálomban van, de helyette egy világos szoba és egy felöltözött, friss Jungkook fogadott. Meglepődötten mentem beljebb és kérdőn néztem a férfira, aki meg kell, hogy jegyezzem kurva jól nézett ki. Egy fehér póló volt rajta, amire vett egy fekete-piros kockás inget, de nem gombolta össze, így lazán lógott rajta. Feltűrte ujjait, így látszottak tetkós karjai. Fekete szakadt farmer, ami természetesen feszült izmos combjain, lábait pedig egy barna bakancs fedte.- Hát te? - ráncoltam szemöldököm.
- Ezt nem nekem kéne kérdeznem? - mosolyodott el.
- Nem úgy értem - nevettem el magam halkan - Ilyenkor általában még alszol - emlékeztettem rá.
- Ja, tudom - bólintott - Volt egy szar álmom, és nem tudtam visszaaludni - vont vállat.
- Oh - biggyesztettem le a számat, majd oda mentem és átöleltem - Miről szólt? - adtam egy puszit nyakába, ahogy lábujjhegyre állva átkaroltam nyakát.
- Már nem emlékszem - ölelte át derekamat - De tudom, hogy rossz volt - magyarázta - Egyébként - szakadt el tőlem - Apád nagyon dühös volt miután elmondtad, hogy együtt vagyunk.
- Hát - gondolkodtam el - Szerintem csak aggódik - legyintettem.
- Miért?
- Tudod, meséltem az exemről - hoztam fel azt a faszt - Finoman szólva nagyon rosszul bánt velem, és azóta apát elég érzékenyen érinti ez a téma - magyaráztam.
- Szegény kicsi lány - csóválta fejét Kook - Sajnálom - nézett mélyen szemeimbe, miközben megsimogatta arcomat - Remélem tudod, hogy én soha nem tennék ilyet veled - döntötte kicsit félre fejét.
- Igen, tudom - mosolyodtam el.
- Helyes - biccentett egyet, majd tarkómnál fogva közelebb húzott magához és ajkaimnak esett. Kora reggel, ez a nyelves csók, amit Kook-tól kaptam, rohadt jól esett, és kibaszottul feltöltött.
Vigyorogva váltam el tőle és nyomtam még egy gyors puszit a szájára.- Ki találtam egy játékot - nyalta meg alsó párnácskáját kajánul mosolyogva.
- Na - biccentettem egyet, ezzel jelezve, hogy mondja.
- Egy hétig tilos egymáshoz érnünk - közölte velem, én pedig elég fura fejet vághattam, ugyanis Kook szemforgatva folytatta - Tehát te nem csinálhatsz ilyet - fogta meg csuklómat, majd pólója alatt mellkasára tette - Én pedig ilyet - csapott rá a fenekemre, majd a végén belemarkolt.
- Az arcodhoz sem érhetek?
- De, ahhoz igen - bólintott.
- Csók?
- Anélkül már nem tudok élni - csóválta fejét a férfi.
- Beletúrhatok a hajadba?
- Bele.
- Kéz?
- Szabad.
- És mi lesz azzal, aki veszít? - tettem fel a kérdést.
- Tegyük fel, ha nem bírod ki az egy hetet, akkor azt csinálhatsz velem amit akarsz - harapta be alsó ajkát.
- És ha én nyerek? - vontam fel fél szemöldököm.
YOU ARE READING
I. Piszkos Meló [JK ff] ✔️
Fanfiction,,Ez nem egy játszótér, ahol kedvedre futkározhatsz és azt csinálhatsz, amit akarsz. Ennek tétje van. Itt mindenki gyilkos, a saját életünkért küzdünk, a család életéért. Hogy túléljük, hogy üzletet kössünk, hogy öljünk. Ha szabályt szegsz, véged, h...