•Epilógus•

1.4K 51 13
                                    

Elérkeztünk az utolsó részhez lelkem, de ne aggódjatok, ezzel a lendülettel töltöm is fel a második évadot és már olvashatjátok is az első részét ^^
Köszönöm, hogy ennyire szeretitek ezt a könyvet, nekem is nagyon a szívemhez nőtt.

Figyelem! Ez a fejezet nyomokban 18+ részeket tartalmaz. Csak saját felelősséggel! Jó olvasást! ♡

☆☆☆☆☆☆☆☆

Egy nap választott el attól, hogy nyerjek, és simán behúzhattam volna valamivel Kook-ot, hogy ő érjen előbb hozzám, de már nem volt ehhez kedvem. Nem bírtam magammal, és igazából már egyáltalán nem érdekelt ez a kis versengésünk, egy valamit akartam, de azt nagyon. Normálisan Kook-hoz érni. Ennyi.

Órák után azonnal Kook szobája felé vettem az irányt, és tudtam, hogy ott van, mert nem kell bejárnia az utolsó gyakorlatra, mert nagyjából olyan szinten van a fegyverek ismeretében és használatában, mint a mesterlövészünk.

Berontottam hozzá és magam után kulcsra zártam az ajtót. Jungkook épp a szemetesbe dobott egy papír zacskót, érkezésemre pedig felkapta a fejét, és kérdőn nézett rám.

- Feladom - közöltem vele egyszerűen, majd elé sietve lendületből az ölébe ugrottam, amit Kook szerencsére le tudott reagálni és gyorsan el is kapott.
A tarkójánál fogva magamhoz húztam és megcsókoltam. Nyelvemet szinte azonnal áttuszkoltam az ő szájába, ezzel arra kényszerítve, hogy érzékszerveink találkozzanak.
Hozzásimultam testéhez, és próbáltam minél közelebb kerülni hozzá.

- Akkor vesztettél - nézett rám Kook egy kicsit furán, miután elváltunk.

- Ja - bólintottam egyet hajába túrva. Jungkook sóhajtott egyet, elnézett jobbra, majd újra rám.

- Nem akarok erőltetni semmit... - csóválta fejét lassan.

- Fogd be és tegyél le - forgattam szemeimet, mire elengedett, így újra találkoztam a talajjal.

Kezemet a mellkasára tettem és addig toltam, amíg el nem érte az ágyat.

- ChaeYeon... - kezdte volna megint, de nem hagytam, hogy befejezze, mert közbe szóltam.

- Inkább feküdj le - utasítottam őt, miközben felfogtam a hajamat egy hajgumival.

Kook ciccegve elhelyezkedett az ágyon, én pedig ágyékára ültem, ami neki annyira nem tetszett. Felszisszenve fenekem alá nyúlt és egy kicsit arrébb tett. Mosolyogva konstaláltam, hogy már fel is izgult.
Nyakához hajolva kezelésbe vettem egy nagyobb bőrfelületet, amin harapásnyomokat, néhány piros foltot és nyálcsíkot hagytam. Kook már most elengedte sóhajait, amire egyébként nem számítottam, de kellemes meglepetésként ért, zene volt füleimnek.

Pólóját gyorsan levettem róla, ő pedig automatikusan felemelkedett egy kicsit, hogy megkönnyítse dolgom.
Beharapott szájjal simítottam végre végig hasfalán és mellkasán, és csodáltam meg újra testét. Na de most már nem csak a tekintetemmel illettem. Ajkaimat kulcscsontjára vezettem, Kook-ból pedig egy jóleső sóhaj szakadt fel. Szépen lassan haladtam, nem siettem, minden kockájára és izmára nyomtam egy forró puszit, amit társítottam néhány harapással, így mire reggel felkel, biztos lehet benne, hogy az egész hasát kék-lila foltok díszitik majd.

Pont le akartam szállni róla, hogy lábai közé férkőzhessek, amikor valaki kopogott. Jungkook azonnal felült és rémült arccal az ajtó felé kapta tekintetét.

- Bezártam - suttogtam fülébe, miközben közelebb simultam hozzá.

- Jungkook - hallatszódott a hang kintről.

I. Piszkos Meló [JK ff] ✔️Where stories live. Discover now