*Mesélő szemszöge*
Chae-Yeon hosszú percekig munkatársával beszélgetett értelmetlen dolgokról. A lány már egyáltalán nem tudta mit motyog, időközben rendelt magának még egy pohár alkoholt, amit szerencsére a mellette ülő férfi elvett tőle. Kicsit zokon esett neki, hogy nem tudja folytatni az ivást, de másnap biztos meg fogja köszönni.
Jungkook az emeletről figyelte a történéseket és egy pillanatra sem szakította el tekintetét a lányról. Nem örült neki, hogy ennyit ivott és annak sem, hogy nem az ő társaságában van. De nem lóghatott folyton a nyakán, hisz az elég furcsán venné ki magát. De még is csak így tudná megvédeni. Tudta jól, hogy mire képes Chae-Yeon, hisz meg tudja védeni magát, de annak ellenére is féltette és új volt neki ez az érzés. Felidegesítette, hogy így érez, de nem tudott ellene mit tenni. Inkább csak nyelt egy nagyot és visszanézett a pulthoz, ahova HongYun is csatlakozott. Dühös lett, állkapcsa megfeszült és ujjai a korlátra szorultak. Nem akarta látni, ahogy a lány vígan nevetgél a férfival. Gyűlölte őt és legszívesebben már megölte volna, de nem tehette.
Legalábbis még nem... Nem jött még el az ideje.
- Nem gondolod, hogy túl sokat ittál? - húzta fel szemöldökét HongYun, miközben a részeg lányra pillantott, aki baljával támasztotta a fejét.
- Dehogy is - legyintett nevetgélve - Sőt, szerintem még kérek - egyenesedett fel, de a férfi a comjára tette a kezét.
- Elég lesz már. Majd később iszol.
A lány a száján keresztül vette a levegőt és nagyokat pislogva egyszer a lábán lévő karra, majd pedig a tulajdonosára tekintett, ezzel arra utalva, hogy örülne, ha elvenné onnan. A férfi értette a célzást és visszahúzta jobbját.
Mindeközben Jungkook már úton volt lefele, hogy megakadályozzon bármiféle érintkezést kettejük között. Nos, ezzel már egy kicsit elkésett, nemde?
- Jungkook - toppant elő hirtelen a semmiből HaJun, akin egy fekete ruha virított. Azt hitte jól áll neki, de sajnos nem így volt...
- Nem érdekel - kerülte ki a lányt a férfi, ezzel megelőzve a leányzó szófosását.
- Kook - szólt utána, de nem sok sikerrel.
Mindeközben a pultnál HongYun rendelt magának egy sört, amit iszogatván jól végig mérte az előtte ülő szépséget.
- Hogy teccik' a buli? - sóhajtott egyet a lány. A férfi visszakérdezett, mivel a zene hangossága miatt nem hallotta rendesen. Chae Yeon el ismételte magát, majd legyezgetni kezdte magát, mivel túl melegnek érezte a levegőt.
- Eddig jó. Nagyon... - gondolkodott el egy kicsit, miközben beharapta a száját - Nagyon szexi voltál a színpadon - közölte vele.
A lány keze megállt a levegőben és elkezdte törni a fejét, de az alkohol hatása miatt nem sokra jutott.
- Chae Yeon - érkezett meg pont jókor Jungkook - Jössz táncolni? - biccentett fejével a sok ember felé.
- Hmm - hümmögött egyet a lány, miközben hunyorítva végig mérte Kook-ot, tetőtől talpig. Tetszett neki a látvány, nagyon is és le akarta teperni a férfit azon nyomban, de még vodkával az agyában sem volt olyan lüke, hogy ezt az ember tömeg kellős közepén tegye meg - Ühüm - válaszolt végre a kérdésre.
Jungkook egy rosszalló pillantást vetett HongYun-ra, akiben forrt a düh, ugyanis megint nem tudta elérni azt, amit el akart és már alig maradt pár hónapja. Hogy mihez? Hát, az elég érdekes lesz...
VOCÊ ESTÁ LENDO
I. Piszkos Meló [JK ff] ✔️
Fanfic,,Ez nem egy játszótér, ahol kedvedre futkározhatsz és azt csinálhatsz, amit akarsz. Ennek tétje van. Itt mindenki gyilkos, a saját életünkért küzdünk, a család életéért. Hogy túléljük, hogy üzletet kössünk, hogy öljünk. Ha szabályt szegsz, véged, h...