•Tizenegyedik•

1.1K 81 7
                                    

Már csak 5 nap maradt a születésnapi buliig. Folyamatosan gyakorlok és próbálok minden egyes mozdulatot tökéletessé fejleszteni, hogy a lehető legjobban nézzen ki a végére.

Anyáék már tűkön ülnek, állandóan a telefonon csüngnek, hogy mindent pontosan egyeztessenek és hogy minden tutira ide érjen addigra, ameddigre kell. Bár, ha jobban bele gondolok, mindenki várja már az ünepséget, na meg persze azt, hogy mindenki kedvére mulathasson. Ilyenkor nem bűn inni, ezért is szeretjük ezt a napot annyira.

Már rég nem beszéltem Jungkook-al. Úgy éreztem, hogy jobb így. Ő sem húzza az én agyam és én sem csesztetem őt. Legalább is azt gondoltam, hogy majd így megoldódik minden. Aha...

Nem beszéltünk, de a tekintetünk mindig össze fonódott egy-egy pillanat erejéig. A folyosón amikor találkoztunk én feltűnően mindig másik irányba fordultam, hogy még csak véletlenül se kelljen elmennem mellette. A konditerem és a csarnok volt az egyetlen hely, ahol gyakran voltunk egyszerre. Párszor el kalandozott a tekintetem és izmos karjaira tévedt, miközben súlyzózott, vagy éppen combjaira, amiken mindig úgy feszült a nadárgja, hogy legszívesebben le téptem volna róla.
Örömmel vettem tudomásul, hogy szerzett magának pár havert. Van kivel beszélgetnie és sokszor látom őket kosarazni is a csarnokban. Legalább nincs egyedül.

Ha információ közlésről van szó, akkor általában le írom egy kis lapra, amit be csúsztatok az ajtaja alatt. Így nem kell vele beszélnem. HongYun-hoz még be járok, de vele most nincs különesebb baj.

Jungkook azonban talált magának egy lányt. Vagy is nem tudom, hogy most mi van közöttük, de jól el vannak. Az egyik csaj, aki nem rég csöppent bele a szakmába. Még csak 20 éves, HaJun-nak hívják. Szép lány, de természetesen utál. Legalább is ahogy el nézem biztos, hogy valamiért nem csípi a búrámat. Úgy néz rám, mint aki meg akar ölni, amihez mondjuk sok sikert kívánok.

Őszintén? Rosszul esik és legszívesebben magamhoz láncolnám Kook-ot. Kimondom; féltékeny vagyok és nem szeretem mással látni. Nem tudom ez miért van, de utálom magam, amiért ezt érzem, hisz ez kurvára nem helyes.

HongYun és Jungkook is kaptak fegyvert egész napos használatra, illetve önvédelemre. Mind a ketten tagjai lettek most már hivatalosan is a "családunknak".

__________

Épp az esti próbámról tartottam kifelé a kondiból, amikor a velem szembejövő HaJun nekem jött. Nem véletlenül, hanem direkt. Nagyot sóhajtottam majd megálltam.

- Nézz a szemed elé - szólt oda nekem flegmán. Ha nem lettem volna annyira fáradt, biztos, hogy megmutatom neki, hogy mi az a tisztelet, de inkább csak megfordultam és fej csóválva néztem szemeibe.

- Elárulnád, hogy neked meg még is mi a fasz bajod van velem? - tártam szét a karjaimat.

- Gondolkozz - kocogtatta meg a halántékát. Legalább nem tagadja, ez jó jel.

- Fogalmam sincs, szabad a gazda - vontam vállat álmosan.

- Ne legyél már ennyire ostoba - forgatta szemeit.

- Rohadtul nincs kedvem a hülyeségeidre, kis csillag, szóval ajánlom, hogy térj a lényegre, bökd ki és akkor talán nem verem ki a fogad - förmedtem rá bunkón.

- Jungkook - vágta rá. Ez volt az első alkalom, hogy a szívem egy hevesebb ütemet vett fel a neve hallatán.

- Mi van vele? - értetlenkedtem ingerülten.

- Az, hogy kezdtem vele jó úton haladni. De bele másztál a képbe - fonta keresztbe maga előtt karjait.

- Ezt meg hogy a faszba' érted? - vontam fel fél szemöldököm.

- Azt hittem tetszem neki. Errefel egyik napról a másikra csak úgy el kezdett beszélni valami lányról, akivel olyan jól alakultak a dolgai, de hirtelen elhidegültek és most nem tudja mitévő legyen - nézett rám dühösen. Azta. Ez tuti nem igaz. Ez a kis csaj csak össze vissza halandzsál. Biztos nem tudja miről beszél.

- Honnan tudod, hogy én vagyok az a lány? - fontam keresztbe magam előtt karjaimat.

- Úgy, hogy többször is meg említette a nevedet, okoska - grimaszolt - Sőt, azt is mondta, hogy zavarosak az érzései. Úgyhogy ajánlom, hogy ezek után szerezz nekem egy pasit, ha már ezt elszúrtad - dobta át festett szőke haját válla fellett. Na nekem itt telt be a pohár.

- Ki a faszom vagy te? - dobtam le magam mellé az edző táskámat, majd egy lépést közelebb léptem hozzá - Nagyon szar kedvemben kaptál el, de mázlid van, hogy nem bántok kislányokat. Még csak nem rég csöppentél bele az alvilág gyönyöreibe, azt sem tudod, hogy melyik végén kell megfogni a fegyvert. Addig te itt nekem ne dumálj semmilyen értelemben sem, amíg legalább 10 embert ki nem nyírtál anélkül, hogy elsírnád magad. Majd, ha valamit letettél az asztalra esetleg ember számba veszlek, de addig örülj, hogy egyáltalán szóba állok veled - közöltem vele kicsit keményen. A lány egy lehelletnyit megszeppent, de továbbra is próbálta fenn tartani a szigorú tekintetét. Hátrált két lépést és megfordulva be viharzott a kondi terembe.

Nagyot sóhajtva kaptam fel a cuccomat a padlóról, majd indultam vissza az A szárnyba, hogy a kabátommal együtt haza vonulhassak.

Még otthon, az ágyamban feküdve is azt próbáltam fel dolgozni, amiket a lány mondott Jungkook-ról.
Furcsálltam, hogy neki megnyílt. Mármint, nekem is elmondott sok mindent, de sosem beszélt a kapcsolatairól, vagy bármiről, aminek köze volt a szerelmi életéhez, vagy egyáltalán az érzelmeihez. Nyílván egyikünk sem az a romantikus típus, de... Ahj. Nem tudom.

Ráadásul belőle pont nem nézem ki azt, hogy egy idegen lánnyal a szobájában ülve lelkizzen ahelyett, hogy szexelne. Vagy félre ismertem volna? Lehet, hogy túl hamar ítélkeztem. Nekem is voltak már kalandjaim, mert ez elkerülhetetlen. Nyílván neki is elő fordultak ilyenek. Ettől viszont nem lesz valaki érzéketlen, ChaeYeon! Aigo, ezt jól megcsináltam. A hülye agyamra hallgattam, ahelyett, hogy magam győződtem volna meg arról, hogy jók e a megérzéseim.
Annyira idióta vagyok...

Vajon nagyon haragszik? Látni sem akar? Biztos megbántottam. Lehet azt hiszi utálom. És ha ő utált meg? Bár HaJun elmondása szerint ez fel sem merült benne. Ő is össze van zavarodva. Úgy, mint én. Bassza meg... Muszáj lesz vele beszélnem.

_____________

Hi everyone!^^ Meghoztam a folytatást, remélem tetszett. Ha igen, kérlek szavazzatok és írjátok meg kommentben a véleményeiteket.
Hamarosan érkezem a következő résszel. Addig is vigyázzatok magatokra, maradjatok otthon és legyetek jók! ^^

~Zsuni~

I. Piszkos Meló [JK ff] ✔️Where stories live. Discover now