האלפא יצא מהחדר, משאיר אותי ואת איתי להסתכל אחד על השני בשקט. הוא אפילו לא הסתכל לכיוון שלי או אמר משהו, אני לא ידעתי מה לעשות או לומר אז שתקתי. אני באמת מטומטם, לא יודע מה אני מרגיש ופשוט פוגע בכולם. אני משחק ברגשות של אנשים סביבי כיאלו זה בסדר, כיאלו אני בסדר וכולם טועים.
אסור לי לעשות את זה, איתי הוא החבר הכי טוב שלי. הוא תמיד היה שם בשבילי ותמיד יהיה, לא משנה כמה אני פוגע בו הוא שם. אני חייב להפסיק, או לפחות לתת לו לפגוע בי כדי שנהיה שווים.
האלפא, הוא לא זאב רגיל, יש לו רגשות והוא מעט אנושי. למרות מה שחשבתי בהתחלה וכל הניסיונות שלי להילחם ברגשות שלי אליו, הוא באמת גורם לי להתחרפן. לפעמים אני מאבד את עצמי בתוך מערבולת הרגשות שהוא מכניס אותי.
גאיה ואבא, שוב ושוב פגעתי בהם, כשנכנסתי לכל הצרה הזאת. אבא לא ישן בגללי וכנראה גם לא אכל, הוא היה נראה זוועה מרוב הדאגה. וגאיה, היא לא הפסיקה לבכות וכל הזמן הזה חשבה שזאת אשמתה.
שיט! גאיה ואבא! הם לא יודעים איפה אני, הם לא יודעים מה קרה ומה הולך לקרות. הבטחתי לגאיה שאני אחזור לבית, כנראה שבזמן הקרוב זה לא הולך לקרות.
הסתכלתי על איתי, הוא השפיל את ראשו והנשימות שלו נהיו איטיות יותר. אני חושב שהוא מאבד יותר מידי דם, הוא צריך טיפול בדחוף. התקדמתי לאט אליו והתיישבתי על הברכיים שלי מולו, בזהירות רבה הנחתי את הידיים שלי מצידי ראשו והרמתי אותו לאט. משעין אותו על הקיר כדי להסתכל על פניו של איתי, הוא היה ער אבל עיניו חצי עצומות וחצי חיוך עלה על פניו.
הוא היה נראה אפילו יותר גרוע מלפני כן, הוא הסתכל עלי ישירות וחייך. לא מדבר או מנסה אפילו, רק מחייך.
"אתה לא נראה טוב" אמרתי וניסיתי לנגב טיפת דם שזלגה ממצחו, איתי בתגובה רק גיחך וניסה להתיישר ללא הצלחה. "אתה יותר" איתי אמר "אתה גם תהיה במצב יותר גרוע ממני, אני כבר מת"
"זה נכון" אמרתי והתיישבתי על הריצפה, כנראה שעדיף להיות מת מאשר להיות תקוע עם האלפא. הוא לא מעדכן אותנו בכלום, לא בתוכנית שלו עם ליבי ולא מה הוא עשה שגרם לליבי לסמוך עליו?
הסתכלתי על איתי, אני מעדיף להתרכז עכשיו בו, לא לחשוב על מה יקרה אחר כך. עכשיו איתי צריך עזרה ובמהירות, האלפא לא מתכוון לעשות משהו ואיתי מאבד דם. אני רואה איך העיניים שלו מנסות להיסגר והגוף שלו חלש יותר ויותר מהמלחמות עם האזיקים, הוא לא יכול לסבול את זה.
"אתה לא נראה טוב" אמרתי בלחש, אני בטוח שהוא מודע לזה אבל לא ידעתי מה לעשות. "מה אני יכול לעשות?" שאלתי, אם אני לא טועה הוא היה הרופא במחתרת, הוא ידע מה לעשות. "איתי? איך אני מטפל בך?" שאלתי והוא בתגובה הנהנן לאט בראשו ללא והסתכל חזרה עליי, מסביב לעיניו היו עיגולים אדומים-שחורים ומהשריטות של האלפא ירדו שובלים של דם אדום.
YOU ARE READING
The rule of the Alpha
Werewolfבעולם שבו ישנו הבדלי מעמדות בין אנשי הזאב לבין בני האנוש, החיים יכולים טובים לזאבים. מכיוון שבעולם הזה, אנשי הזאב הם השולטים והחזקים ביותר. ומולם ישנם את בני האנוש הרגילים המשמשים כעבדים, כמשרתים וכצעצועים עבורם. רועי בן ה 16 הוא בן אנוש ממוצע לתקופ...