בזמן שהאלפא השולט התקדם לאט לכיוון נמרוד הרגשתי רע עם עצמי, לא יודע למה, אבל זה הרגיש לי כיאלו כל מה שקורה כאן עכשיו זה בגללי. ניסיתי להרים את עצמי אבל לא יכולתי, הבטן כאבה לי והראש הרגיש מרוסק.
נמרוד לא נרתע, הוא נשאר במקום כאשר אביו נשען על השולחן לאט כשהוא לא מוריד ממנו את העיניים. אומנם הוא לא נרתע, אבל יכולתי לראות את ההיסוס בעיניים שלו. הוא לא בטוח שזה הדבר הנכון לעשות, או שאולי הוא לא בטוח אם הוא באמת יכול לעשות את זה.
"את אבא שלך" האלפא השולט אמר בטון מגעיל "אחרי כל מה שעשיתי בשבילך ובשביל אחותך?". נמרוד גיחך ושילב את ידיו על החזה שלו, השרוולים שלו היו מעט קרועים ומלאים בכתמים שניחשתי כבר שהיו דם.
"אתה לא עשית כלום בשבילי" נמרוד אמר "להפך, אתה הרסת אותי!". נמרוד התקדם עד שנעמד מול אביו, הוא יישר את המבט ישר לעיניו של האלפא השולט ווידא שהוא שומע אותו.
"אמא לימדה אותי כל מה שאני יודע, דניאל לימד אותי מה זה לאהוב ואתה.." האלפא נמרוד העביר את מבטו בגועל על אביו "אתה לימדת אותי איך להרוג, איך לשלוט באנשים ואיך לפגוע".
האלפא השולט חייך לעצמו, לא יודע למה אבל מה שהאלפא נמרוד אמר לו עודד אותו. "ומה באמת עזר לך?" הוא אמר בקול עבה "המגע העדין של אמא שלך ובן האנוש העלוב הזה? לא! אתה כמוני! אתה חזק והרבה יותר טוב ממה שאמא שלך ניסתה להפוך אותך".
"אני לא!" נמרוד צרח "אני לא כמוך ואני לעולם לא יהיה כמוך!". הוא הוריד את הידיים שלו במהירות, שולף ציפורניים וניבים. "אתה מגעיל אותי! אתה שונא בני אנוש וזאבים כאחד! לא אכפת לך מאף אחד חוץ מעצמך".
"אני הולך לעזור לכולם" נמרוד אמר וחיוך נמתח על פניו "אני אהרוג אותך ואשחרר את כולם מהשלטון האימים שלך".
"אתה מתרבב יותר מידי" האלפא השולט אמר ונעמד, גורם לנמרוד לצעוד צעד אחורה אך להתיישר מיד אחר כך. הוא לא חייך יותר, אולי הוא באמת חושב שאין לו סיכוי מול האלפא השולט?
"אתה לא מספיק חזק כדי לפגוע בי אפילו" האלפא השולט אמר ותפס את הצוואר של נמרוד, בשניות הוא הרים אותו באוויר והצמיד אותו מעט אליו. "אתה חלש מידי! עלוב ופתטי כמו אמא שלך!" האלפא השולט אמר וחשף ניבים לכיוון הפנים של נמרוד, יכולתי להרגיש את הפחד בעיניים של נמרוד.
"א-אתה הרגת את דניאל" נמרוד אמר מגמגם "וא-את אמא שלי", הוא תפס לו את היד שהחזיקה אותו בצוואר והתחיל לשרוט אותה "אתה מפלצת!".
"ואתה עכבר" האלפא השולט אמר וזרק את נמרוד על הקיר ליד הדלת, השריטות של נמרוד לא הזיזו לו בכלל. הוא ניער את ידו והתקדם לאט לכיוון נמרוד, ששכב ליד הקיר כשדם זלג מהשיער שלו.
"עלוב!" האלפא השולט אמר "למה אתה לא קצת כמו אחותך?". נמרוד הרים את ראשו וחייך תוך כדי, בעיניו היה ניצוץ של רעיון. "כי אני לא נתתי לך להרוס אותי לגמרי" הוא אמר והתיישר על הקרקע "אבל נתתי לך מספיק כדי ללמד אותי איך להרוג אותך".
YOU ARE READING
The rule of the Alpha
Werewolfבעולם שבו ישנו הבדלי מעמדות בין אנשי הזאב לבין בני האנוש, החיים יכולים טובים לזאבים. מכיוון שבעולם הזה, אנשי הזאב הם השולטים והחזקים ביותר. ומולם ישנם את בני האנוש הרגילים המשמשים כעבדים, כמשרתים וכצעצועים עבורם. רועי בן ה 16 הוא בן אנוש ממוצע לתקופ...