טל תפס את ידי בחוזקה ומשך אותי, הוא גרר אותי אחריו עד שחזרנו למחנה של אלכס באמצע היער. "טל תפסיק" צעקתי אך הוא המשיך בשלו והתעלם לגמרי ממני "זה כואב לי", הלכתי אחריו כדי לא להכאיב לעצמי יותר.
הדם שיצא בעקבות המכות שלי, התחיל לזלוג על גב ידו של טל ולטפטף בטיפות קטנות על הדשא הירוק.
אלכס ישב עם נוי, בני ועוד שני אנשים שאני לא ממש מכיר. הם ישבו על הקרקע כשאלכס מחזיק מפה ושרטוט מדויק של הארמון, הוא פרש את זה מולם והסביר להם סוג של תוכנית פעולה.
"אתה חרא של אדם ובן של..." טל התחיל לצרוח על אלכס שבתגובה נעמד ושילב את ידו על החזה שלו. טל שיחרר אותי, כתוצאה מכך חצי נפלתי על הדשא, עצרתי את הנפילה בידיים הכואבות שלי ונעמדתי שוב לאט בזמן שטל המשיך לקלל את אלכס ולצרוח עליו.
"אתה רוצה אולי להירגע ולהגיד לי מה קרה טל?" אלכס אמר ברוגע למרות שכולם ידעו שהוא לא רגוע, איך הוא יכול להיות כשטל צעוק עליו ככה.
"אתה הולך לתת לאלפא השולט להרוג את רועי נכון!" טל אמר והצביע עליי בלי להסתובב אליי באמת, פשוט סובב את היד לאחור והצביע. "הוא לא יודע להילחם! ולא משנה כמה אני אלמד אותו זה לא יעזור!"
טל לא טרח אפילו להסתכל על המבטים ההמומים של היושבים ושלי, כן הוא מגן עליי ומנסה לעזור, כן אלכס ערוממי ותחמן. אבל הוא לא יעשה דבר כזה, למה לו? מה זה עוזר לו לגרום לי כיאלו לבגוד בנמרוד ואז להרוג אותי.
"אתה הולך להגיש אותו ככה לאלפא השולט" טל הנמיך מעט את קולו וכאב פתאום הצטרף למילותיו "אתה הולך לתת לאלפא השולט להרוג את רועי כמו דניאל".
הרגליים שלי התחילו ללכת לאחור, הגוף שלי נכנס להלם מוחלט ורעידות עברו לי בידיים. התחלתי לחשוב על דניאל ועל האלפא נמרוד, על כל מה שקרה. פתאום הכל התחיל לחזור אליי כמו בהבזק.
"אתה כל כך חכם טל" אלכס אמר בקול מתנשא וסימן בידיו למשהו, שני האנשים שלא ידעתי את שמם נעמדו ותפסו אותי, כל אחד ביד אחת והצמידו את הברכיים שלי לקרקע. "אולי היה עדיף שלא היית פותח את הפה שלך" אלכס אמר "לפעמים עדיף לשתוק".
"אני לא אתן לך לעשות את זה" טל אמר ומבטו נהיה קשוח יותר אך הכאב בקולו נשאר, הוא תקוע.
"ומה כבר תעשה" אלכס צחק ומידי שינה את קולו לתקיף יותר וקשוח "אתה לא יכול לעשות שום דבר בנושא. אתה הולך להיות חייל טוב כמו שאתה יודע ולעשות את מה שאני אומר לך". אלכס התקדם ונעמד כמה סנטימטרים מהפנים של טל, "אחרת אני אקח אותך ביחד איתו לאלפא השולט ואספר לו שאתה חצי זאב".
פניו של טל הפכו לאדומות והוא התרחק מעט מאלכס "א-איך א-אתה יו-יודע?", הוא שאל מגמגם ורועד תוך כדי. כנראה שזה היה סוד ממש גדול, עד כדי כך שהוא יכול להענש על זה.
YOU ARE READING
The rule of the Alpha
Werewolfבעולם שבו ישנו הבדלי מעמדות בין אנשי הזאב לבין בני האנוש, החיים יכולים טובים לזאבים. מכיוון שבעולם הזה, אנשי הזאב הם השולטים והחזקים ביותר. ומולם ישנם את בני האנוש הרגילים המשמשים כעבדים, כמשרתים וכצעצועים עבורם. רועי בן ה 16 הוא בן אנוש ממוצע לתקופ...