באיזה שהוא שלב הדמעות פסקו, זה לא שהפסיק לכאוב לי, פשוט לא היו לי יותר דמעות לבכות. השמש התחילה לשקוע והאנשים התכוננו ליציאה, מעמיסים עוד ועוד ציוד עליהם ומסדרים דברים אחרונים.
"גורם ההפתעה" השומר הראשון שהרביץ לי התחיל לדבר, לא הסתכלתי עליו והמשכתי להסתכל על השאר. "הזאבים לא יראו את זה מגיע, הם לא יחשבו שנצליח לפרוץ לארמון יום אחרי יום".
"תפסיק כבר, נמאס לי לשמוע את הקול שלך" השומר השני דיבר והסתכל גם הוא על השאר שכמעט סיימו לסדר את הכל, הראשון הזעיף לו פנים ושילב את ידו.
ראיתי את אלכס מרחוק מדבר עם כמה אנשים שם ומניח את ידו על הכתף של טל, הוא גרם לו להסתובב אליו ולהשפיל מבט. ביחד עם נוי הם התקדמו לכיוון שלי כאשר טל ונוי משני הצדדים שלו, נוי הייתה עם מעט צלקות מאתמול אבל עדיין מוכנה לקפוץ על הזאב הראשון שהיא תראה ולהרוג אותו. טל לעומתה, השפיל מבט וסידר מסביב לחגורה שלו כמה סכינים ואקדח.
"תשחררו אותו" אלכס אמר ונעמד מולי בשילוב ידיים וחיוך מרוצה מעצמו, בזמן שהשניים שיחררו את החבל שסביבי חשבתי לעצמי כמה מטומטם הוא, לשחרר אותי כשאני רוצה רק להרוג אותו ולגרום לו לשלם על מה שהוא עשה.
הזעפתי פנים והנחתי להם לשחרר אותי, כשהם סיימו אפילו לא נתתי להם רגע כדי לקחת את החבל ומשכתי את עצמי לעמידה. קפצתי על אלכס ודחפתי אותו לאחור, הוא זז מעט ותפס לי את היד "לא טוב רועי" הוא אמר וזרק אותי חזרה לעץ.
הגב שלי נחבט בו אבל לא כאב לי כמו שאני עצבני כרגע, הוא מכאיב ומשחק משחקים עם רגשות של אנשים, עם החיים שלהם ולא אכפת לו. העיקר שהוא מקבל את מה שהוא רוצה.
במבט אחד של אלכס, השומרים הנהנו בראשם לכן ולא יחסו ממש חשיבות למעשים שלי, אחד מהם קיפל את החבל וביחד שניהם הלכו מהמקום חזרה לשאר האנשים. "יש משהו שאיתי ביקש ממני להעביר לך" אלכס אמר וטל הסתכל עליו במבט מבולבל אך לא דיבר, לא האמנתי לו אך לא דיברתי יותר מידי.
הוא הוציא דף מקופל לחצי מהכיס של המכנס והושיט אותו אליי, הסתכלתי עליו בהיסוס, לא רציתי לקחת שום דבר ממנו. נשמתי עמוק והתקדמתי לאט לכיוון אלכס, לקחתי לאט את הדף ומרקם שלו הרגיש אחרת, לא כמו דף רגיל. פתחתי אותו והרגשתי את הדמעות עומדות לי שוב ומאיימות לצאת.
זאת הייתה התמונה שלי, של המשפחה שלי, שהאלפא נמרוד לקח ממני כשהוא גילה שדניאל הוא אח שלי. התמונה הייתה קצת עקומה ומעט צבע נמחק מהצדדים, היה נראה כיאלו מישהו החזיק אותה הרבה זמן.
"הוא אמר שהוא מצא אותה בחדר של האלפא" אלכס דיבר "הוא הבין ישר שאלפא נמרוד לקח לך את התמונה. איתי גנב אותה והכניס אותה לכיס כדי להחזיר לך אותה במקום שקט, אבל הוא לא הספיק".
YOU ARE READING
The rule of the Alpha
Werewolfבעולם שבו ישנו הבדלי מעמדות בין אנשי הזאב לבין בני האנוש, החיים יכולים טובים לזאבים. מכיוון שבעולם הזה, אנשי הזאב הם השולטים והחזקים ביותר. ומולם ישנם את בני האנוש הרגילים המשמשים כעבדים, כמשרתים וכצעצועים עבורם. רועי בן ה 16 הוא בן אנוש ממוצע לתקופ...