המשכנו להתקדם קצת בפארק עד שהגענו לחלק מלא בעצים ומעט מאוד מקום לזוז, אלכס ונוי היו יותר קדימה, מחזיקים ידיים אבל בו זמנית גם סורקים את השטח.
טל לעומתם, התקדם לאט לידי כשראשו מושפל והידיים שלו רפויות לגמרי, הראש שלו היה במקום אחר. הוא לא בטוח במה שהוא עושה וכרגע היה מעדיף למצוא פינה שקטה ולהיעלם, אני מבין אותו, אני לא מצליח לעכל את זה שאיתי מת ורוצה גם רגע אחד של שקט.
אני לא בטוח מי אשם. אולי האלפא נמרוד הרג את איתי, אם הוא היה מגיע לפני או מטפל בו במקום לעזוב אותו ככה. כשחושבים על זה יותר לעומק, האלפא נמרוד באמת לא מספר לי כלום, חוץ מלהגיד לי שהכל בסדר והוא יסביר לי יותר מאוחר.
איתי מת... החבר הכי טוב שלי... הבן האדם היחיד שהבין אותי ותמיד הצליח להוציא את הטוב מכל מצב, לא משנה מה היה קורה ועד כמה המצב רע, הוא היה מחייך ומצחיק את כולם.
מה אני עושה עכשיו? כי מצד אחד אני רוצה להעניש את האלפא על המוות של איתי ומצד שני אני לא רוצה. הוא מבלבל אותי, אני לא יודע מה לעשות, איך אני אמור הגיב ומה אני אמור לעשות?
פתאום העצים לידי זזו במהירות, גרמו לי לקפוץ במקום ולצאת מהמחשבות שלי, נעצרתי והסתכלתי ישירות על המקום שבו זזו העצים. לא בטוח מה יכולתי להשיג מזה, אולי לנסות להבין מי הזיז ומה עבר שם.
טל נעצר כמה שניות אחר כך, מבין שאני כבר לא לידו אלא עומד ובוהה בעץ. "הכל בסדר רועי?" הוא שאל והתקדם לכיוון שלי, הוא לא הצליח להתקדם יותר מידי ולפתע משהו קפץ מהשיחים ליד העץ.
זה היה גבר, הוא קפץ עליי והצמיד אותי לקרקע, פלג הגוף העליון שלי היה מתחתיו וידיו הצמידו את הזרועות שלי לריצפה. צרחתי מההפתעה הלא נעימה הזאת, ראשי נחבט בקרקע וכתוצאה מכך נעצרו הצרחות שלי. הסתכלתי ישר בעיניים של הגבר שתפס אותי, העיניים החומות שלו היו חדרות מטרה, הוא מוכן גם להרוג אותי אם זה צריך.
"מה קורה כאן?" אלכס צעק והתקדם לכיוון שלי, סובבתי את ראשי וראיתי את טל מכוון אקדח לראש של הגבר תוקף. ואלכס מאחוריו רץ לעצור את טל, או לוודא שאף אחד לא יהרוג אחד את השני.
"בני תרד ממנו" אלכס אמר והניח את היד שלו על האקדח של טל, הוא הוריד לו בעדינות את האקדח למטה. הוא הזיז את טל מהגבר שהיה עליי, שקוראים לו בני, וחייך אליו. "הוא משתף איתנו פעולה" הוא אמר והסתכל עליי במבט מאיים "רועי לא הולך לבגוד בי נכון?"
הנהנתי בראשי לכן, אלכס מתחיל להפחיד אותי, אני לא יכול להתמודד מולו לבד. בני גיחך וקם ממני, הוא נעמד מול אלכס וסידר את החולצה שלו. "כל השאר מחכים לך המפקד, לא ידענו מתי תגיע" אמר והושיט את ידו ללחוץ לאלכס את היד.
אלכס לחץ את ידו בחוזקה, "אני תמיד חוזר" הוא אמר. נעמדתי לאט והורדתי מעצמי את העלים היבשים ממני, אלכס פנה אליי וחייך "קדימה, אני אראה לכם איפה אנחנו נהיה" הוא אמר והתקדם עם בני. הלכתי אחריו, הסתכלתי לאחור על טל שהכניס את האקדח לכיס ונראה מרוחק לגמרי.
YOU ARE READING
The rule of the Alpha
Werewolfבעולם שבו ישנו הבדלי מעמדות בין אנשי הזאב לבין בני האנוש, החיים יכולים טובים לזאבים. מכיוון שבעולם הזה, אנשי הזאב הם השולטים והחזקים ביותר. ומולם ישנם את בני האנוש הרגילים המשמשים כעבדים, כמשרתים וכצעצועים עבורם. רועי בן ה 16 הוא בן אנוש ממוצע לתקופ...