Part 27

388 37 1
                                    

אני לא ממש זוכר מתי נרדמתי ואיך, אני גם לא זוכר מתי טל נרדם ומה ממש קרה אחרי זה. אחרי הלילה הזה אני לא חושב שאני מסוגל להסתכל לטל בעיניים יותר, הייתי הקש ששבר אותו, הוא לא מסוגל לתפקד יותר ומנסה להרוג את עצמו.

זה היה הקולות ריצה ששמעתי מחוץ לאוהל של טל שהעירו אותי, הם רצו וצעקו בקולי קולות. שמעתי את טל מתעורר לידי וזזתי מעט כדי לתת לו מרחק להתעורר, אך הוא שלח את ידו והצמיד אותי קרוב יותר אליו. הוא הניח את היד שלו על הפה שלי וסימן לי להיות יותר בשקט, עשיתי את מה שביקש ממני והקשבתי לאנשים שהיו מחוץ לאוהל.

הם רצו במהירות וצעקו כמה דברים על קיפול האוהלים וסידור המקום, שמעתי את אלכס צועק גם ואת נוי שכנראה סביבו שוב. "איפה הוא?" אלכס צרח ושמעתי חבטה חזקה ושבירה של משהו, כנראה שאלכס הגיע לאוהל שלי וחשב שברחתי או משהו.

"תמצאו אותו!" אלכס צרח ושמעתי איך הם פותחים את האוהלים לידנו בכוח ורצים אפילו יותר מהר, טל שיחרר אותי והתיישב. התיישבתי גם מולו והשפלתי את ראשי, מה אני עושה עכשיו? איך אני אמור לצאת מהאוהל של טל מבלי שזה יהיה חשוד מידי?

טל הסתכל עליי ותפס לי את היד, הוא משך אותי אליו כך כשכמעט נפלתי אך הצלחתי להתיישב חזרה. "תשב עליי" הוא אמר ומשך אותי שוב אליו, הסתכלתי עליו בבלבול, למה הוא רוצה שאני אשב עליו?

"עכשיו!" הוא אמר בשקט אך תקיף ושמעתי צעדים ליד האוהל, צעדים איטיים ושקולים כיאלו מישהו יודע מה קורה בפנים ומחכה לרגע הנכון להיכנס. התיישבתי עליו וטל הצמיד אותי אליו, הוא תפס לי את הראש והכניס את הידיים שלו לתוך השיערות שלי. "זה לא אומר כלום!" הוא אמר ונישק אותי, מצמיד את הפה שלי אליו ומכריח אותי לנשק אותו.

האוהל נפתח בחוזקה אך לא יכולתי לראות מי זה כי הייתי עם הגב לכיוון היציאה, טל המשיך והעביר את ידו על הגב התחתון שלי, מצמיד אותי קרוב אליו.

"טל!" שמעתי את אלכס וקפצתי בבהלה, טל כיאלו הבין מה הוא צריך לעשות וחצי זרק אותי לידו. אלכס עמד בכניסה בהלם, הוא הסתכל על טל ועבר אליי ואז שוב על טל.

"אני יכול להסביר" טל אמר והסתכל עליי בזמן שניסית להתיישר ולסדר את השיער והחולצה שלי. טל צחק "זה סיפור די מצחיק את האמת" הוא אמר ואלכס הרים את ידו כדי להשתיק אותו.

"אני לא רוצה לשמוע!" הוא אמר ומבטו היה מלא כעס על טל "רק תזכור שהאחרון שהיה כל כך קרוב לרועי, נרצח על ידי זאב. אם אתה רוצה לגמור כמו איתי, תהנה", אלכס יצא מהאוהל וצרח כמה דברים לאנשים האחרים.

הסתכלתי על טל שהשפיל מבט וניגב את הרוק מהשפתיים שלו, הוא די הציל את המצב ברגע האחרון אבל זה היה מוזר ולא בסדר בשבילו, במיוחד אחרי אתמול.

"אתה בסדר?" הוא שאל והתיישר, הוא הסתכל עליי וחיפש אישור כלשהו. הנהנתי בראשי לכן והוא יצא מהאוהל, מותח את השרירים ומסדר את החולצה שלו. יצאתי גם כן והשמש נכנסה לי ישר לתוך העיניים, כך שבהתחלה לא ראיתי כלום והכל היה מטושטש בצבע לבן.

The rule of the AlphaWhere stories live. Discover now