איתי
החיים שלי דפוקים רצח, כיאלו לא מספיק ששני ההורים שלי נרצחו גם עכשיו החבר הכי טוב שלי הולך למות? ומאיימים על אח שלי?! אני לא הולך לתת לזה לקרות!
אני לא מאמין שסמכתי על אלכס ככה, הוא שיחק בי מהתחלה, גרם לי להפסיק להקשיב לליבי ולהיות לצידו. הוא תכנן את כל זה, הוא בטח גם רצה להרוג אותי אחר כך, לתקוע בי סכין ולהשאיר אותי מדמם על הרצפה.
הסתובבתי לאחור, אלפא נמרוד המשיך ללכת מאחוריי לאט, העיניים שלו היו מבולבלות וככה גם ההליכה שלו. כשהייתי מאחוריו, שמתי לב שהחולצה שלו מלוכלכת בדם, באשמתי.
רועי צדק בכך שלקח את הצד של נמרוד, הוא סמך עליו ואני הייתי עיוור לרגשות שלו ולמחשבות שלו. כל כך הייתי בטוח שהאלפא נמרוד רע שניסיתי להסיט את רועי נגדו, למזלי לא ממש הצלחתי והוא סמך על האלפא שינסה להציל אותו. והוא באמת מנסה, לא יודע למה אבל הוא באמת מנסה.
זה הכוח של רועי, אני גם נפלתי לזה, הוא מסוגל לגרום לך לעשות הכל בשבילו. בגלל האישיות שלו התאהבתי בו, בגלל זה בלבד, המראה אף פעם לא שינה לי. רועי פשוט היה מיוחד, מנסה לעזור לאנשים שהוא אוהב למרות שאי אפשר, גם אם זה אומר לסכן את עצמך.
נעצרתי כששמעתי חבטה חזקה, ראיתי את האלפא נמרוד צמוד לקיר כשמחזיקה אותו אשת זאב מטופחת מידי. היא הייתה מוכרת לי, היא נופפה בשיערה באלגנטיות והעיניים שלה היו מרוכזות בנמרוד וכעס יצא ממנה.
"ידעת מזה?" היא צרחה עליו "הם רצחו אותו! בגללך!", האלפא נמרוד ניסה להרגיע אותה אך ללא הצלחה. היא הייתה ממש עצבנית וכנראה שהיא הייתה גם הורגת אותו, נזכרתי מי זאת, הדימיון בניהם ממש מדהים. זאת נועה, אחות של נמרוד.
הרמתי את הרובה שלי וכיוונתי אליה, אין לנו זמן לזה, אנחנו חייבים להגיע לרועי לפני שיהיה מאוחר מידי. נמרוד הביט בי והרים את ידו במטרה לעצור אותי, אני מבין למה אבל זה מעקב אותנו.
עצמתי עין אחת ודרכתי את הנשק, התכוונתי לירות כאשר הרגשתי חבטה חזקה והגוף שלי הוטח בקיר, הרובה נפל וכדור עף מהקנה לכיוון הקיר הנגדי. הרמתי את מבטי ומולי שני זאבים עצבניים עם ניבים חשופים וטפרים שלופים. הם תוקפו, חיפשתי את הסכין שלי בחגורה בזמן שהם תפסו ושרטו מכל כיוון. הרגשתי איך אני מאבד דם, הכאב הגיע בכל נשימה ולא יכולתי לראות טוב.
הצלחתי לתפוס את הסכין ודחפתי אותו לבטן של אחד הזאבים, השני בתגובה משך לי את היד מהזאב ועיקם אותה. צרחתי בכאב כשהם המשיכו להרביץ ולהכאיב לי, הגוף שלי בגד בי ונפלתי לקרקע, שוכב על הבטן ומרים את ראשי בחיפוש אחר עזרה מנמרוד. אני לא מאמין שאני רוצה שזאב יעזור לי, לאיזה מצב הזוי הגעתי.
נמרוד היה עסוק מידי, אחותו ממש איבדה את זה והתחילה לשרוט אותו, מכה מכל כיוון אפשרי ומנסה להרוג אותו. "חתיכת בוגד!" היא צרחה ודחפה את הציפורנים שלה לתוך הכתף שלו, הוא בתגובה ניער את ראשו והעיף אותה ממנו.
YOU ARE READING
The rule of the Alpha
Manusia Serigalaבעולם שבו ישנו הבדלי מעמדות בין אנשי הזאב לבין בני האנוש, החיים יכולים טובים לזאבים. מכיוון שבעולם הזה, אנשי הזאב הם השולטים והחזקים ביותר. ומולם ישנם את בני האנוש הרגילים המשמשים כעבדים, כמשרתים וכצעצועים עבורם. רועי בן ה 16 הוא בן אנוש ממוצע לתקופ...