1.

7.5K 315 40
                                    

[h. Sz.] =hajszín.

Visszaemlékezés:

Szép téli nap volt. Az egész tájat vastag hó borította, amit én és anyu kihasználtunk. Kijöttünk a parkba hóembert építeni. Amíg én elvoltam a művem befejezésével, anyu egy fehér hajú nővel beszélt.

Már az utolsó dimítások voltak csak hátra, mikor hirtelen egy test ütközött nekem. - Hééé! Most miattad elrontottam a hóembert! - sírtam,majd ránéztem a fiúra, aki miatt elestem. A jobb oldalán fehér volt a haja, a balon pedig piros. És a szemei is különböző színűek voltak. A jobb sötét barna, a bal pedig kék. - Te miért nézel ki ilyen furán?-kérdeztem tőle, mire elkezdtek potyogni a könnyei. - Anyaaaaa! - szaladt oda sírva a fehér hajú nőhöz. A nő csak átölelte a fiút és meg simogatta a felemás haját.
-Menj. Játszatok együtt. - mondta kedvesen az anyukája.
A fiú oda jött hozzám és rám mosolygott. - Bocsánat hogy leromboltam a hóemberedet. Segíthetek újra építeni? - kérdezte. Én csak szipogtam és bólogattam. - Én Todoroki Shoto vagyok. Téged hogy hívnak? - kérdezte egy idő után a kis felemás. - [név] vagyok. - mondtam, majd rátettem a kalapot a kész hóember fejére. - Ez nagyon szép lett. Köszi hogy segítettél Shoto. - mosolyogtam és átöleltem.-Leszel a barátom? - kérdeztem mosolyogva. A kisfiú csak elvörösödött fejjel bólintott.

És így kezdődött el egy csodálatos barátság Todoroki Shoto és köztem.

Ő az a tipikus aranyos kis visszahúzódó fiú volt. A családjával Franciaországból költöztek Japánba , még amikor ő pici volt.
A hóemberes eset után elválaszthatatlanok voltunk. Olyanok voltunk mint a testvérek. Mindent együtt csináltunk. Tökéletes barátság volt.
De a megismerkedésünk után 5 évvel sajnos ez a kapcsolat megszakadt köztünk.
A szülei sokat veszekedtek, ezét Shoto úgy döntött hogy visszamegy Franciaországba és a nagybátyjával fog tovább élni. Ez engem teljesen összetört. Elvesztettem a legjobb barátomat.

Majd mikor felkerültem középiskolába, a UA hősképzőbe, megismertem Kirishima Eijirout, akivel aránylag jóba lettem.  Ő töltötte ki azt az űrt, amit Shoto maga után hagyott.
De sose felejtettem el őt. A világ legjobb barátját.

-Jeeeee! Végreee! Ennek a tanévnek is vége. - örvendezett Eijirou. Igen. Ez az utolsó előtti év vége. - [név] akkor ma este jössz a házibuliba Kaminariékhoz? - érdeklődött. - Persze. Ki nem hagynám. - mondtam, majd átöleltük egymást a vörivel és elindultunk mind a ketten haza.

Bedugtam a fülembe a fülhallgatót és így sétáltam hazafele. Mikor hazaértem, bedobtam a táskámat a szobámba és mentem anyuhoz a konyhába. - Sziaa. - mondtam, majd adtam egy puszit az arcára. - Szia drágám. Jó volt az utolsó napod? - kérdezte. - Igen. Elment. Ammm. Este lesz egy buli Kaminari házában. Elmehetek? - mosolyogtam rá. - Persze. Menj csak. De éjfélre itthon legyél! - mondta szigorúan. - Naaaa. Lééécciiii. Ottalvós buli leesz. - könyörögtem. - Ottalvós buli? Az veszélyes [név]. - nyafogott anya. - Nem lesz veszélyes. Nem én leszek az egyetlen lány. Meg Eijirou majd vigyáz rám. - mondtam nagy szemekkel. - Ahhh. Ezt még meg fogom bánni. - fogta a fejét. - Jóó. De reggel hétre itthon vagy! - mondta, majd a nyakába ugrottam. - Köszi köszi köszi köszi! - sikítottam, majd felrohantam a szobámba. 4 óra van. Fél 7-re kell menni a pika pika boy lakásához.
Még van egy kis időm. Lefekszek az ágyamra és csak nézek ki a fejemből. Majd a tekintetem a szekrényemre téved. Egy képre. Shoto és én vagyunk rajta. Kb 8 évesek lehettünk a képen. Éppen az udvarunkban ücsörgünk a hintaágyon. És mosolygunk. - Hiányzol Sho-kun.-suttogtam és letöröltem egy könnycseppet az arcomról.
Mikor elkött az idő, felkaptam magamra egy fekete rövid nadrágot meg egy egyszerű piros trikót. [h. Sz.] hajamat felkötöttem egy magas kontyba. - Akkor elmentem. - öleltem át anyut. - Vigyázz magadra nagyon. - mondta, majd adott egy puszit. - Szia anyu. - kiáltottam már az ajtóból.
A fülhallgatómmal a fülemben sétálok. És akkor megpillantok egy felemás hajkoronát az utca másik felén. Nem. Ez nem lehet ő. Biztosan csak képzelődök. - [név] térj észhez. Csak fáradt vagy. - mondom magamnak majd tovább sétálok.
Vissza nézek és még messziről látom, hogy a fiúnak tényleg felemás haja van. Piros. És fehér. Ilyen haja nem hiszem hogy túl sok embernek lenne. De az nem lehet.. Ő Franciaországban van. Nem lehet ő.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok. Itt is van az új sztori első része. Remélem mindenkiek tetszik☺️

Itt van egy pici Shoto a végére, csak hogy mindenki felviduljon tőle😁😍😍😍😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Itt van egy pici Shoto a végére, csak hogy mindenki felviduljon tőle😁😍😍😍😍

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now