23.

2.2K 158 37
                                    

Semmit nem aludtam este.
Hajnalban valamikor kimerültem a sírás miatt és aludtam pár percet. De az nem volt semmi.
Fél kilenckor ki kászálódtam az ágyamból. Még Shoto pólója volt rajtam...
Felvettem még egy rövid nadrágot és lementem anyuhoz és a bátyámhoz - Jó reggelt kincsem. Ugye tudod hogy hamarosan indulnunk kell? - kérdezte anya. Értetlenül néztem rá - Reggelt. Hova megyünk? - és ekkor esett le. Ma megyünk Horvátországba nyaralni. Ezért is jött vissza Hitoshi. - BASSZUUUS! - kiáltottam fel majd rohantam össze pakolni a cuccaimat. Öt napra való cuccaimat gyorsan össze szedtem, átöltöztem egy térdig érő fehér alapon kék virágos egybe ruhába, és vittem is le a bőröndömet. - [név]. Úgy gondoltam, hogy mivel Shoto - kunnal nagyon jóban vagytok ő is eljön velünk. Még pár napja kérdeztem tőle. Az ő cucca már a kocsiban van. - mondta mosolyogva anya. Hitoshi és én össze néztünk. Ez így nem lesz jó.. Nagyon nem...

Minden táskát, kaját meg a szükséges dolgokat bepakoltuk a kocsiba. Már csak Shotora vártunk. Aki egy pillanat múlva jött is felénk. - Sziasztok. - mondta rá jellemző semleges hangon. Anyu megölelgette, majd a fiú rám vezette a tekintetét. - Fogd vissza magad pöcsfej. Ne stíröld ennyire feltűnően a hugomat. - morgott idegesen Hitoshi.
Végig simítottam bátyám karján és beszálltunk a kocsiba.
Mivel az anyós ülés is teli volt cuccokkal így mind a hárman hátra ültünk. Én középen a másik kettő meg mellettem két oldalt.
Legalább Hitoshi nem fogja megfojtani a felemás fiút.. Remélem..

Őrült feszült volt a hangulat hármunk között. Hitoshi gyilkos tekintettel nézte Shotot. Én amikor már a szemem sarkából megpillantottam felemás haját már könnyek gyűltek a szememben.
Shoto meg csak értetlenül nézett ki a fejéből (XD)

Már kb három órája mentünk, mikor láttam hogy bátyám elaludt. Én is kezdtem álmosodni. Szóval Hitoshi vállára hajtottam a fejem és elaludtam.
Félálomban lehettem, mikor éreztem hogy nehezebb lett a vállam. És egy pillanatra mintha forró ajkak érintették volna a nyakamat.

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now