Egy ideig sokkolva néztem az előttem álló felemás...LÁNYRA!-Mi az isten... - akadtam ki. - Sajnáloom. Az én hibám. Az a képességem hogy ha hozzá érek az emberekhez akkor ellenkező neművé változnak. Szóval most a barátod egy ideig lány lesz.. - mondta halkan a lány. Shotora néztem.
Éppen a derékig érő haját nézegette. Majd végig nézett magán és a szeme kb az ötszörösére tágult.
Lassan felemelte a kezeit.....és....................... Rámarkolt a melleire. - Wow-csak ennyit mondott... - Baszd meg Shoto.. - csaptam a homlokomra. - Öö. És meddig fog így maradni? - néztem a kék hajú lányra, akinek a nevéről fogalmam sincs - Max 5 nap. Utána magától vissza változik. Mia vagyok. És még egyszer bocsánat.. - hadarta el a szavakat Mia és szaladt tovább. Újra rá néztem Shotora - [név]. Nézd. - mondta és még mindig a melleit fogdosta.Nem hiszem el ezt az embert....
Megfogtam a kezeit és elrántottam őket a domborulatoktól - Hagyd már ezt rá te hülye. Ne fogdosd magadat. - sziszegtem és elkezdtem magam után húzni. - Ööööö.. Törpe.. - hallottam meg a hangját. Igaz kicsit magasabb hangja lett, de még mindig összetéveszthetetlen.. - Szerintem vissza kéne menni. Ezek a ruhák nem túl.. Kényelmesek. - morogta. Rá néztem.
Szegénykét elég kerek idomokkal áldotta meg Mia.. - Na gyere. Akkor most vásárolunk neked. - mosolyogtam.Bementünk egy boltba és elkezdtem válogatni.
Elvettem egy fekete rövid nadrágot és egy rózsaszín has pólót. Jó lesz az.. - Gyerünk. Haladj próbálni. - utasítottam és mentünk próbálni.
Pár perc múlva ki is jött a fülkéből.
-Ez kibaszott aranyos!-kiáltottam. Mindenki felénk nézett, majd gyorsan mentünk fizetni.
Mikor kiértünk a boltból, megragadtam Shoto kezét és húztam magam után. Közben hívtam anyát.Kiderült hogy pont jó helyen voltunk, mert van a bolt mellett egy kávézó és anyuék ott voltak.
Mikor oda lépünk hozzájuk és Hitoshi rá nézett legjobb barátomra, kiköpte az éppen szájában lévő forrócsokit. - Ez meg mi a fasz? - nézett végig a mellettem állón kitágult szemekkel. - Hitoshi.. Ne.. Ne nézd ennyire. Ő Shoto. - morogtam. Elmagyaráztam nekik mindent. A bátyám a végén már sírt a röhögéstől. - Hát ez szívás. Mondjuk legalább nem tudod terrorizálni a hugomat. - nevetett. Shoto arcán megjelent egy perverz mosoly - Azt te csak gondolod. - kuncogott.Érdekes lesz ez a nyaralás. Úgy érzem hogy túlságosan is érdekes lesz....
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...