Eijirou szemszöge :
A buli óta eltelt egy kis idő.. Az óta egyre többet találkoztunk Katsukival. Nem mondom azt hogy megváltozott, de a közelemben kicsit nyugodtabb mint máskor. Mondjuk.. Ez nem mondható el róla mikor az ágyban vagyunk.. Na akkor nem nyugodt. Sőt...
Éppen boltból jöttem haza(igen, Katsuki házát már otthonnak tekintem), mikor csippant a telefonom. Ő írt. De csak annyit, hogy toljam haza a seggem mert éhes.
Igen.. Ez Bakugo Katsuki és a romantika. "Told haza azt a formás kis seggedet furahajú, mert éhen döglök." Ő már csak ilyen.. Kicsit idegbeteg, kicsit káromkodik meg kicsit perverz( khm... Khm nem kicsit). De én így is oda vagyok érte.
Katsuki szemszöge :
Írtam Eijirounak hogy haladjon mert éhen veszek.. Remélem halad.
Amint ezen gondolkoztam, hallottam az ajtó csapódását. - Megjöttem. - kiáltotta a vöri. Mentem is le a lépcsőn és nyomtam ajkaira egy gyors csókot. - Végre. Már éhen veszek. - morogtam, és átvettem tőle a szatyrokat.
Bevonultam a konyhába és elkezdtem elkészíteni a ráment. Mivel ez a dinka azt akar enni..Mikor már csak a tésztát kellett megfőzni éreztem, hogy két kar átöleli a derekamat. - Hmmm. Olyan jó illata van a hajadnak Katsuki. - morogta tincseimbe a vöri. - Ezt egy párszor már hallottam. - mosolyogtam rá, majd állát megfogva magamhoz húztam egy gyors puszira. De neki ez nem volt elég. Maga felé fordított és letámadta ajkaimat.
Próbált ő dominálni a csókban. De én ezt nem sokáig hagytam. Fordítottam a helyzetünkön, így ő lett a konyha pultnak szorítva és így folytattuk csókcsatánkat.Mire észbe kaptam, akkorra már a vörös keze a nadrágomban matatott. Elkezdte lassan mozgatni rajtam a kezét mire megragadtam a csuklóját-Mit akarsz Eijirou? - morogtam mosolyogva. - Majd meglátod. - súgta a fülembe, majd elkezdte harapni a nyakamat. - Miben mesterkedsz Ei? - kérdeztem tőle. Ő csak megfordított, így háttal voltam neki. Levette rólam a pólómat és folytatta nyakam harapását és szívását. - Miért kell mindig a nyakamat basztatnod? - morogtam, - Mert tudom, hogy érzékeny a nyakad Bakubro-mondta, majd elkezdte simogatni hasamat. - Ugye nem képzeled, hogy átadom az irányítást neked furahajú? - kérdeztem, mire a vöri csak felkuncogott.
Eijirou szemszöge :
Tovább hergeltem Bakubrot, majd éreztem hogy egyre szűkebb a nadrágom.
Kicsit közelebb toltam magam a szőkéhez, mire ő egy kis nyögést hallatott. - Ez tetszett.. Sosem adtál még ki ilyen hangot. - súgtam fülébe és megismételtem előző mozdulatomat. - Mit tervezel Ei? - nyögte ki a szavakat. - Én nem csak tervezem a dolgokat.. Hanem megvalósítom. - morogtam és elkezdtem lehúzni róla a nadrágját. - Ugye nem.. - kérdezte. Én csak elmosolyodtam és bele markoltam fenekébe. - Miért ne? - mondtam és magamról is lefejtettem a ruháimat, a boxer kivételével. - NEEEM! Ne is álmodj róla. Nem hozod a farkad a seggem közelébe! - kiabált és próbált eltolni magától sikertelenül. - Úgy is sokszor kérdezted hogy Ott mennyire tudok megkeményedni.. Most majd meglátod. - suttogtam a fülébe és az utolsó ruháktól is megszabadultunk. - Ezt még vissza kapod furahajú.. - mondta idegesen. - Szívrepesve várom. - nevettem és újra megcsókoltam. Mikor a levegőhiány véget vetett csókunknak közelebb vontam magamhoz és felültettem a pultra. - Ezért még kinyírlakhhhh- mondta de az utolsó szót már alig tudta kiejteni a száján mert belé hatoltam.
Erősen karmolta a hátam mire elkezdtem mozogni. Életemben nem hallottam még ennyire izgató és egyben édes hangokat... És az a fej amit vág közben.. Az mindent túlszárnyal. Próbálhatja tagadni hogy élvezi. De az az élvezettel teli arckifejezés mindet elárul.Mikor éreztem hogy közeledek a végéhez még löktem rajta egy utolsót és akkor végem lett. A vállára hajtottam a fejemet és úgy fújtam ki magamat. - Azt mondtam hogy ezért megöllekh.. - nyögte ki a szavakat nehezen. - Meggondoltam magam.. Ez túl jó volt ahoz, hogy ne ismételjük meg.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok. Úristen. Megvan az 1k 😍😍😍😍köszönöm nektek 😍😍örülök hogy tetszik nektek a sztori😁😁
Remélem hogy ez a kis kiribaku szösszenet is bejön nektek😏😘
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...