Shoto lassan ajkaimra hajolt. Mikor megéreztem hihetetlenül puha párnácskáit az enyémeken, kezemet azonnal a nyakába akasztottam és még közelebb húztam magamhoz. Ő pedig a hátamra döntött, így már felettem volt és így folytattuk. Ajkai érzékien siklottak az enyémeken.
Kicsit elvált ajkaimtól, majd szemeimbe nézett. Azok a rohadt gyönyörű szemei.... Imádom őket. - Annyira aranyos vagy [név]. Főleg ilyenkor. - suttogta,majd nyakamat kezdte el újra kényeztetni. - Mikor vagyok én aranyos? - kérdeztem. - Akkor mikor zavarba vagy. - morogta. Ettől csak még vörösebb lett a fejem mint eddig. Shoto csak villantott felém egy édes mosolyt és újra megcsókolt. Lassan mozgatta ajkait, de mégis annyira élveztem vanília ízű párnácskái érintését. Igen. Shoto ajkai vanília ízűek.. Nem tudom hogyan csinálja. De nagyon tetszik..
A nyelvével elkezdte simogatni alsó ajkamat bejutásért könyörögve. Mikor megadtam neki az engedélyt, azonnal rátalált az én nyelvemre és elkezdte masszírozni az övével,mire egy kisebb nyögés tört fel a torkomból. Shoto erre bele morgott a csókba és kezét felsőm aljához vezette. Elkezdte lehúzni rólam az anyagot, majd elvált ajkaimtól, hogy le tudja venni rólam. Amint landolt a földön a pólóm, azonnal elkezdte bámulni a testemet. Magam elé kaptam a kezemet és vörös fejjel elfordultam. - Shotoo. Ne bámulj már ennyire. Zavarba hozol.. - mondtam. Ő csak végig simított csupasz hasamon, majd melltartóm alatt megállt a keze. - [név].. Ne takargasd magad. Gyönyörű vagy. - mondta, majd lassú csókot hintett ajkaimra. El akart tőlem válni, de nem engedtem. Egyik kezemmel bele túrtam tincseibe, másikkal a hátát kezdtem el simogatni. Azonnal elmélyítette a csókunkat. Nyelveink heves táncot járva mozogtak.
Kezeimet pólója alá vezettem. Mikor megéreztem kidolgozott felső testét, akkorát sóhajtottam mint még soha. Azonnal elkezdtem levenni róla a pólót. Mikor lekerült az anyag róla, kidülledt szemekkel bámultam. Igaz hogy már láttam ma így, de ez akkor is más.. Most közel van hozzám. Most megérinthetem... - Nagyon elbambultál. - morogta fülembe. Nem válaszoltam neki, csak újra magamhoz húztam egy csókra.
Ez bizonyult az eddigi leghevesebb csókunknak. Ajkai és nyelve olyan tempóban mozogtak hogy alig bírtam tartani vele a ritmust. Erre ő csak kissé elmosolyodott és visszább vett hevességéből.
Megéreztem, hogy egyik keze elkezd a derekamtól egyre feljebb vándorolni. Majd a mellemen állapodott meg. Melltartón keresztül is éreztem keze melegségét. Hirtelen elkezdte markolászni, ami egy idő után nyögéseket csalt ki belőlem. - Ahhh. Olyan édes hangokat adsz ki törpe.. Imádom. - súgta fülembe. Elkezdte nyakamat csókolgatni és közben keze a melltartóm alá siklott. Elkezdte a hüvelyk ujjával simogatni a bimbómat, mire kissé bele karmoltam a hátába. Éreztem ahogy bőrömbe mosolyog..
Keze elkezdett a nadrágom felé csúszni. Mikor elkezdte kigombolni azt, egy hirtelen ajtócsapódást hallottam. - HEELLOOOOO! - hallottuk meg Denki hangját. - MIZUUU EMBIK? - röhögött. Sero is belépett az ajtón de ő legalább nem ordibálva. - Mit szólnátok ha mi is veletek iszogatnánk.... - nem folytatta a mondatot mert elért a kanapéhoz amin mi feküdtünk. - Serooo. BAZDMEG. HÚZZUK INNEN A BELÜNKET KURVA GYORSAN. EZEK MÁR DUGNI AKARNAK! - ordított, majd fejvesztve rohant az ajtó felé. - Sziasztok? - röhögött Shoto. Én is elkezdtem nevetni. - Lassan le kéne feküdnünk törpe. Gyere. Segítek felmenni. - mondta,majd lassan felállt. Menyasszony fogásba vitt el a szobájáig majd ott óvatosan letett az ágyra. Mellém bújt, és átölelt, majd nyomott ajkaimra egy puha csókot. - Jó éjt [név]. - súgta fülembe. - Jó éjt Sho-chan. - mondtam, majd isteni illatát szagolva aludtam el.
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...