Rá mosolyogtam a felettem fekvő fiúra, majd átkaroltam a nyakát és magamhoz húztam egy csókra. Amint ajkai érintették az enyémeket, azonnal átdugta nyelvét. Érzékszerveink heves mozgásba kezdtek. Pár perc múlva éreztem ott lent, hogy újra elkezd simogatni. Minden érintésétől végig futott a testemen a hideg. Belém vezette az ujját, mire egy kisebb nyögés tört fel a torkomból. Shoto erre elmosolyodott - Olyan aranyos hangokat adsz ki [név].. Többet akarok belőle-súgta, majd kihúzta belőlem az ujját.
Megszabadította magát a nadrágtól és a boxerjától, és ott feküdt felettem teljesen ruha nélkül. - S.. Shoto. Én.. Én még nem.. - dadogtam. Végig simított arcomon majd egy apró puszit adott ajkaimra. - Tudom. De bízz bennem. Vigyázni fogok rád. - morogta, majd éreztem hogy férfiasságát bejáratomhoz teszi majd elkezdte lassan belém vezetni magát. Össze szorítottam a szemem de még így is kigördült belőle egy könnycsepp- S.. Sho..to. Fáj. - nyöszörögtem. - Mindjárt jobb lesz. - súgta fülembe. Még beljebb lökte magát majd a nyakamba csókolt. Még mindig fájt. Nem nyitottam ki a szemem, csak bele marrtam a fiú hátába jelezve, hogy egyáltalán nem lett jobb. - [név].. Nézz rám. - suttogta, mire kinyitottam a szemem. Sosem láttam még így. Teljesen ki volt pirosodva az arca, a szemében pedig ott csillogott a vágy. - Nekem is ez az első... Butus. - mondta, majd megjelent az arcán az az édes mosoly.
-H.. Ha.. Ha gondolod..akkor..elkezdhetsz mozogni.. Már nem fáj annyira. - nyögtem ki a szavakat.
Lassan elkezdett mozogni. Először még kicsit kellemetlen volt.. De egy idő után egy őrjítően jó érzés fogott el.
Lökött egy nagyobbat és ekkor eltalált egy olyan pontot amitől a menyországban éreztem magam. Pár percig még mozgott, majd egy nagyobb nyögés kíséretében elértem a végét. Egy pillanat múlva ő is.Fáradtan és nagy levegőket véve rogyott le mellém az ágyra. Nyújtotta felém a kezét, hogy bújjak oda hozzá. Azonnal közel csúsztam hozzá, fejemet mellkasára helyeztem és isteni illatát beszívva pár perc után el is aludtam.
Hát megtörtént... Lefeküdtem a legjobb barátommal.. És ettől a pillanattól kezdve kezd erősödni bennem a tudat, hogy többet érzek Todoroki Shoto iránt, mint kellene.
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...