10.

3.4K 243 22
                                    

Egy kissé értetlenül néztem a fiúra. - He? - ennyit tudtam kinyögni. - Hát igazából az a helyzet hogy családom úgy tudja hogy azért jöttem haza mert mi együtt vagyunk. - mondta vörös fejjel. - Szóval.. Most azt akarod hogy játszam el hogy a barátnőd vagyok. - állapítottam meg azt, ami már egyértelmű volt. - Csak ha nem jelent gondot. - vakargatta meg tarkóját. Megint zavarba van...-Oké. - vágtam rá a gyors választ. Shoto azonnal rám mosolygott és a nyakamba vetette magát. - Köszi [név] - chan. - mosolygott, majd még szorosabban ölelt. Viszonoztam az ölelését és beszívtam kellemes illatát. Egész nap így tudnék maradni vele...

Hirtelen csörögni kezdett a telefonom. Anyu az. - Szia......oké. Megyek. - mondzam, majd álltam is fel és elköszöntem a felemás fiútól. - Holnap olyan 10 körül megyek érted. Délelőtt. Valami csinibe gyere. - mondta majd rám kacsintott, amitől úgy éreztem hogy kifolyik alólam a lábam. - A.. Akkor szia.. - mondtam gyorsan. - Szia törpe. - mosolygott, majd adott a számra egy apró puszit, amitől abban a pillanatban azt se tudtam hogy mi az istent csináljak. Szóval csak full vörös fejjel kirohantam a házból, átrohantam hozzánk és felsprinteltem a szobámba. Magamra zártam az ajtómat és sikítozva estem rá az ágyamra.

Nem tudom hogy most örüljek vagy sem. Shoto olyan aranyosan elhívott.. Mint egy igazi úriember.. De az, hogy el kell játszanom a barátnőjét... Nem tudom mit fogok csinálni...-BASSZUUUUS. MI AZ ISTENT FOGOK FELVENNI?? - estem kétségbe.
Hallottam hogy kopognak az ajtómon. Kinyitottam és anya állt ott. Mögötte pedig Mina és Ochako. - Szia drágám. Itt vanbak a barátnőid. - mosolygott anyu, majd betessékelte a lányokat. - Szia [név] - chaan. - ugrott a nyakamba Mina. - Sziasztok csajok. - mondtam még mindig össze zavarodva. - Mi a baj? Olyan furi vagy.-kérdezte Ochako oldalra fordított fejjel. - Háát. Az a helyzet hogy... - kezdtem bele. Elmondtam nekik az egészet. Az estét is. Mindent. Ők csak csendben hallgattak, egyszer kétszer egymásra mosolyogtak. - Na akkor indulás boltba. Veszünk neked egy csini rucit. - ugrált össze vissza a rózsaszín lány.

Lementünk a lépcsőn majd mentem anyuhoz. - Anyaa. Elmegyünk venni nekem valami rucit mert Sho-chan elhívottvalami partiraa. - mondtam neki. Akezembe nyomott pénzt és megpuszilta a fejem. - Ügyesen . - mosolygott.

Nevetve léptünk ki a házból. - Szóóvaal. Igazam volt amikor azt mondtam hogy egy jóképű pasi költözik a szomszédodba. - nevetett fel Mina. Mikor a szomszéd ház elé értünk, Shoto éppen nyitotta ki az ablakot. Mikor meglátott édes mosoly kúszott ajkaira és elkezdett integetni. Vörös fejjel intettem neki vissza. - Juuuuuj. [név] - chaaan. Tetsziiik nekeed? - nyújtotta el szavait Ochako. Az arcom elé kaptam a kezemet, mert még az eddigieknél is vörösebb lettem. - NEM! Nem nem nem nem nem. Ő a legjobb barátom. Nem tetszik. - ellenkeztem. - Ahaaaaaa-mondták és egyszerre. - [név]... A pasik egyértelmű jeleket adnak ha egy lány kell nekik. És a te Sho-chanod eléggé egyértelműen oda van érted. Szerinted miért akarja hogy eljátszd a barátnőjét? - mondta Mina, majd oda is értünk az első bolthoz.

Elkezdtem nézni a ruhákat és az egyiken megakadt a szemem. Az egész ruha fehér volt. A tüll szoknya a térd föléig érő volt. A szoknya utolsó pár centije pirosba ment át. Ez... Tökéletes. - Lányok! Ezt felpróbálom. - ujjongtam. Mentem is a próbafülkébe. Felvettem a ruhát.. Tényleg tökéletes. De az a kivágás.. Nekem kicsit kihívó. - Szerintetek? Nem túl kivágott? - kérdeztem tőlük. - Aaahh. [név] chaan. Gyönyörű vagy benne. - nézett rám csillogó szemekkel Ochako. - Kislány. Ez nem annyira kivágott. De neked az ilyenek jól állnak. Mert van mit kitenned. - mondta Mina majd vissza vettem a saját ruhámat.
Meg is vettem ezt a csodát, majd mentünk haza.

A csajokkal egész nap a holnapról beszéltünk. - Ajjj. Annyira izgulook. - mondtam este kb 10 óra fele. - Nyugii. Itt alszunk veled és reggel megcsináljuk a hajadat. - mosolygott rózsaszín barátnőm. Így is lett. Velem aludtak és reggel segítettek a hajammal. Az egészet begöndörítették és a fejem tetejére csináltak egy fonatot, mintha hajráf lenne rajtam. - [név].. Egyszerűen csodásan nézel ki. - sírta el magát anyu mikor meglátott.

Már teljesen halálra izgultam magam hogy mi lesz, mikor kopogtak. Mentem is kinyitni. Shoto állt az ajtóban és... Őrült jól áll neki az öltöny..

Végig nézett rajtam, majd elmosolyodott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Végig nézett rajtam, majd elmosolyodott. - Gyönyörűen nézel ki [név].. - suttogta, majd nyújtotta a kezét. - Mehetünk? - kérdezte. Csak bólintottam. Még gyorsan vissza néztem anyára és a lányokra. Anyu ott sírt. A csajok meg csak sokat mondóan mosolyogtak.

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now