12.

3.1K 224 26
                                    

Egy kicsit még beszélgettünk Shotoval, majd hirtelen megszólalt a zene és mindenki körülöttünk ment táncolni. A felemás fiú rám mosolygott, majd kezét felém nyújtotta. - Jössz táncolni [név]? - kérdezte féloldalas mosollyal az arcán. Először kissé zavarba jöttem, majd kezét elfogadva álltam fel és indultunk táncolni.

Shoto szorosan fogta a kezem és a tömeg közepére siettünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Shoto szorosan fogta a kezem és a tömeg közepére siettünk. Mikor oda értünk egy lassú zene indult el. A fiú derekamra csúsztatta a kezét és közelebb húzott magához. Fejemet vállára hajtottam, a kezeimet nyaka köré kulcsoltam és így kezdünk el lassan táncolni. Miközben lassúztunk beszívtam csodás illatát majd elmosolyodtam. - Jól táncolsz törpe. - súgta fülembe. - Volt kitől tanulnom. - válaszoltam neki.
Kiskorunkban rengeteget táncoltunk együtt. De ez most teljesen más.
Felnézek rá, majd felemás szemeibe nézek. Kicsit közelebb hajolt hozzám és homlokát enyémhez érintette. - Bár ne lettem volna olyan hülye... - suttogta alig hallhatóan, majd lassan megcsókolt. Ajkai lassan mozogtak az enyémeken. Olyan jó érezni puha párnácskáit ahogyan hozzá nyomja ajkaimhoz... Még közelebb húzott magához ezért teljesen testéhez préselődtem. Nyelve végig simított alsó ajkamon bejutást kérve amit meg is adtam. Forró nyelve azonnal heves táncot kezdett járni az enyémmel.
Csókunkat a levegőhiány zavarta meg. Mikor elvált ajkaimtól adott a fejemre egy apró puszit és folytattuk a lassúzást.

Miután kissé elfáradtam mondtam Shotonak hogy leülök picit. Ő csak bólintott és eltűnt a tömegben.

Shoto szemszöge:
Mikor [név] leült láttam hogy Natsuo megint beszélni akar velem. Siettem is hozzá. - Na. Mi a gelyzet öcsi? Hogy ment a tánc? - kérdezte miközben fel és le mozgatta a szemöldöjét. Hülye perverz.... Nem mintha én nem lennék egy kicsit az..-Jó volt. [név] még mindig jól táncol. - mondtam semleges hangon. - Ajj te szerencsétlen. Nem úgy értettem.. - csapott a homlokára. - Haggyál már ezzel te barom. - morogtam. - Soto.. Látszik rajtad hogy full bele vagy esve. - röhögött. - N.. Nem.. De.. De olyan furcsán érzem magam a közelében... Miért van az, hogy ha megérintem, akkor sokkal többet akarok egy érintésnél? Kiakaszt ez a hülye törpe.. - morogtam. A bátyám csak hangosan feröhögött. - Te olyan hülye vagy hogy az hihetetlen. Ha ennyire oda vagy érte akkor tudasd vele. Hívd el randizni. Vagy adj neki ajándékot. - oktatott ki a világ második legnagyobb csajozógépe. - Sho.. Ez ellen nem tudsz mit tenni. Szereted őt.. - mondta kicsit halkabban miközben mosolygott.

Mi? Lehetséges? Bele szerettem a legjobb barátomba?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sziasztok. Ez egy kicsit rövidebb rész lett😅de hamarosan hozom a kövit. Remélem mindenkinek tetszik😁

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now