Figyelem! 18+rész!!
A buli estéje.
Bakugo szemszöge:Éppen nyugodtan fetrengtem a kanapén, mikor valaki rám feküdt. - Mi a szar? - ordítottam. Aztán észre vettem hogy csak a fura hajú az. - Olyan jó illatod vahn Bakubroooooo. - nyüszített fel a vörös, mikor teljesen rám nehezedett. Éreztem a lehelletén azt a rengeteg alkoholt amit megivott. - Tök jól érzem magaaam! Itt vagyok a barátaimmal meg veled. És bulizunk. OLYAN ROHADTUL BOLDOG VAGYHOOOOOOK!-kiáltotta a rajtam fekvő. - Basszameg. Ne ordíts már. Megsüketülök! - szidtam le. Felemelte a fejét és rám villantotta a leg aranyosabb és leg szexibb cápavigyorát. - Bocsikaaa.. - suttogta és bele csókolt a fülembe, amitől kirázott a hideg. - Sziasztok srácook! - hallottam meg hirtelen annak a lánynak a hangját. - Tch.. Már csak ő hiányzott.. - morogtam alig hallhatóan.
Nem nagyon szeretem azt a csajt. Folyamatosan Eijirou nyakán csüng.Valami szar ház eladásról beszélgettek azok a gyökerek mikor a mosómedve fejű felordított. - UUUUUUUU! LEHET HOGY VALAMI JÓKÉPŰ PASI KÖLTÖZIK MAJD BEEE! -és az egész idióta bagázs elkezdett röhögni. Fáj a kicseszett fejem basszatok meg... - Ó hogy kussolnátok máár eel. Gyökerek. - ordítottam. Eijirou durcásan rám nézett. - Ez gonosz volt Katsuki. - nyávogott. Elkaptam a csuklóját és elkezdtem húzni magam után, fel az emeletre. - Az lesz gonosz amit most fogsz kapni. Te kis csíra. - morogtam és amint felértünk, becsaptam magam után az ajtót. - Ezt most miéért? - hisztizett. A falhoz szorítottam és bal lábamat lábai közé szorítottam. - Azért mert elegem van hogy az a csaj folyton ott van ahol te.. - mondtam idegesen. - D.. De Katsuki.. [név] a legjobb barátom.. - dadogta. Közelebb hajoltam hozzá. A szánk már majdnem össze ért. - De én jobb barátod leszek.-suttogtam, majd számat rátapasztottam kívánatos ajkaira. Ő azonnal a nyakamba akasztotta a kezeit és a hajamat kezdte el húzogatni.
Mikor nyelvemet átdugtam a szájába, egy apró, de annál izgatóbb nyögés tört fel belőle. - Baku..go..-suttogta ajkaimra. Elvált tőlem és elkezdte harapdálni a fülemet. - Hmm. Na mi van Eijirou. Most miért nem ellenkezel? - kérdeztem tőle, mire ő csak elmosolyodott és elkezdett tolni az ágy felé. Rá lökött az ágyra és lovagló ülésbe rám ült. - Múlt héten azért ellenkeztem, mert a suli kellős közepén akartál megcsókolni. - mondta, majd kezeit mellkasomra vezette. - Csak tudatni akartam az idiótákkal, hogy az enyém vagy. - mondtam, majd lehúztam magamhoz egy csókra.
Mire észbe kaptunk, már mind a kettőnkön csak boxer volt. Mikor megláttam Eijirou piros alapon cápa mintás ruhadarabját, akaratlanul is felröhögtem. - Mit nevetsz? - kérdezte oldalra döntve a fejét. Felültem és nyakát kezdtem el szívni, és csókolgatni. - Cuki a boxered. Daddy shark.. - mondam egy perverz mosoly kíséretében. Magam alá tepertem és a ruhadarab szélébe akasztottam az ujjaimat. - Mondjuk.. Jobban tetszene
ha nem lenne rajtad. - súgtam a fülébe, majd gyorsan megszabadítottam utolsó ruhájától. Teljesen meztelenül feküdt alattam. Maga a tökéletesség. - Basszameg.. - suttogtam, majd kezemmel végig simítottam mellkasán, majd hasán. Kezem férfiasság felett állt meg. Bele néztem gyönyörű skarlát szemeibe, amik majdnem ugyan olyanok, mint az enyémek. Majd hirtelen én kerültem alá. - Na de Katsuki. Ez nem éér. Rajtad még van ruhaa.. - mondta öntelt mosollyal Eijirou, majd egy mozdulattal lerántotta rólam az anyagot. Végig nézett a testemen és végig nyalt ajkain. - Tudom hogy ez a következő mondatom nem lesz túl férfias de.... Kurvára gyönyörű vagy Katsuki. - morogta, majd elkezdte harapdálni és szívni a nyakamat. Kezét rávezette férfiasságomra majd elmosolyodott. - Valaki nagyon izgatott lett Katsuki.. - morogta, majd elkezdett csókjaival lentebb haladni. Közben kezét lassan elkezdte rajtam mozgatni, ami kisebb nyögéseket eredményezett.
Mikor csókjaival elérte kemény tagomat, rám mosolygott, és azonnal teljes méretemet a szájába vezette. Azonnal a hajába markoltam és elkezdtem húzni azt. Ő hallatott egy kisebb nevetést és elkezdte gyorsan mozgatni fejét tagomon. - Ahh. Baszki Eijirou. Rohad jól csinálood. - mondtam, majd mikor éreztem hogy közel vagyok, én kezdtem el diktálni a tempót. Pár perc múlva egy erőteljes nyögés kíséretében elértem a végét. A vörös elhajolt férfiasságomtól. - Nyeld le szépen. - mondtam neki, majd megfogtam az állát és rá mosolyogtam. Mikor lenyelte az anyagot, kinyitotta a száját. - Jó fiú-súgtam ajkaira, majd megint ő volt alattam. - Már nem tudok tovább várni.. - morogtam és férfiasságomat bejáratához vezettem. - Akkor ne várj. Csináld. - mondta, majd hirtelen belé löktem magam. Felsóhajtottam. Eijirouból egy elégedett nyögés távozott. - Mozogj. Gyerünk.. - morogta, majd bele markolt a fenekembe és még beljebb húzott. Azonnal elkezdtem mozogni.- Nekem nem kell kétszer mondanod. - suttogtam a fülébe és löktem rajta egy erőset. - Daddy shark.. - mondta, majd gyorsabban kezdtem el mozogni benne. Ő folyamatosan csak nyögdécselt és a hátamat karmolta. Meg a nyakamat harapta.
Elkezdtem érezni hogy eléggé közel vagyok. - Eijirou.. Mindjárt.. - morogtam, mire hajamba vezette a kezeit. - É.. Én.. Én iiss. - dadogott, majd lehúzott magához egy heves csókra. És ebben a pillanatban teljesen bele löktem magam és mind a ketten elélveztünk.
Nem szálltam le róla. A mellkasán pihentem. Ő pedig a hajammal játszott. - Katsuki.. - suttogta. Felnéztem rá. - U.. Ugye ez nem csak nekem jelentett sokat? Ugye számodra ez nem csak egy egy éjszakás menet volt? - kérdezte elkeseredetten. Ajkaira tapasztottam az enyémeket. Ebbe a csókba minden érzésemet bele akartam vinni. - Bolond vagy. Rengeteget jelentett ez az este te barom. Szeretlek furahajú. - mondtam, majd átöleltem. Hallotram ahogyan elkezd szipogni. Olyan kis érzékeny. Mint egy kislány.. - É.. Én.. Én is.. - dadogott. - ÉN IS SZERETLEK BAKUBROOO-sírta, majd megcsókolt.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok. Ez egy kicsit hosszabb rész lett. Remélem mindenkinek tetszik😁😁
Hoztam pár képet erről a két bolondról☺️😁😁
Ez a háttérképem😏😏khm khm😏😍😍
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...