20.

2.6K 176 28
                                    

Egy ideje már faltuk egymás ajkait a felemás fiúval, mikor valaki megbökte az oldalamat - Khm khm.. Bocsi hogy megzavartalak titeket.. De egy percre elkérem [név] - t. - mosolygott ránk Mina.
A lány megragadta a csuklómat és besietett velem a mosdóba - Naa? Ki a legobb? Hát persze hogy één! - nevetett - Mi van? - értetlenkedtem - Az van csajszi, hogy én szerveztem meg hogy találkozzatok. Felhívtam a kis barátodat hogy itt vagy. És eljött-mosolygott rám a barátnőm. - Szóval most kimész hozzá és haza mentek. Ketten. - mosolygott rám perverzen - Szerintem nem kell mondanom hogy utána mit csináljatok. Azt ti is fogjátok tudni. - nevetett fel - MINAAAA! - sikítottam. A gondolattól is teljesen vörös lett a fejem. - Na. Gyerünk. Ne hisztizz. Csábítsd el. - lökött meg , mikor kimentünk a mosdóból.

Amint vissza értem a fiúhoz felém fordult és villantott egy olyan mosolyt, amitől megőrülök.
Kezeit csupasz oldalamra vezette és végig simított fedetlen bőrömön, és keze átvándorolt a hátamra. - Tetszik ez a ruha.. Kifejezetten jól áll neked [név]. - mondta halkan. Közben egyértelműen a ruha kivágását figyelte. - Bámulhatnál egy kicsit visszafogottabban is Shoto. - suttogtam majd nyakába akasztottam a kezeimet és elkezdtem egyik kezemmel haját piszkálni. - Sajnos az nem lehetséges. Mivel túl feltűnő a ruhád. És te is. - súgta fülembe miközben közel hajolt hozzám. - Mit szólnál hozzá, ha most elindulnánk hozzám és ott folytatnánk ezt a beszélgetést törpe? - kérdezte féloldalas mosollyal az arcán.
Megfogtam az ingje gallérját és úgy rántottam magamhoz közelebb. - Töllem mehetünk. - suttogtam ajkaira majd rátapadtam párnácskáira. - Akkor induljunk el törpe.. - mondta halkan és átkarolta a derekamat majd így indultunk meg.

Amint oda értünk és beléptünk az ajtón azonnal letámadta ajkaimat. Puha ajkai most őrült hevesen mozogtak az enyémeken. Egy percet se várva, nyelvét átdugta számba ezzel elmélyítve az amúgy is heves csókunkat. - Miről is akartunk beszélni? - morogta miközben tovább csókolt. Már az összes józan gondolat kiment a fejemből.. - Franc se tudja. - mondtam és elkezdtem kigombolni fekete ingjét.
Mikor sikerült kigombolni az utolsót is, megszabadítottam Shotot az ingjétől. - Most te jössz.. - morogta fülembe és elkezdte keresni hogy hol is lehet kikapcsolni a ruhámat. Erre csak elkezdtem kuncogni. - Hmmm. Ne nevess. - suttugta majd bele harapott a nyakba. De én csak tovább nevettem. - A faszom bele. - morgott majd egyszerűen szét tépte rajtam a ruhát. - Mi a.. - néztem rá a ruhámra. A fém karika a földön hevert és a két kis anyag darab ami tartotta, ott lógott Shoto kezében. A szoknya részen volt egy rohadt nagy szakadás ami miatt teljesen látszott az alatta viselt fekete csipkés fehérneműm.
A ruha teteje pedig... Kb egy két centis kis darab tartotta vissza az anyagot attól, hogy ne szakadjon szét rajtam. Ami a következő nagyobb levegő vételemnél be is következett. Egyszerűen csak.. Szétpattant rajtam az egész. - Ez.. Ez most komoly? - néztem magamra. Shoto le se vette testemről a tekintetét - Ja. Komoly.. Eléggé komoly.-mondta halkan és a felesleges anyag foszlányokat leszedte rólam. Így egy szál fekete bugyiban álltam legjobb barátom előtt. Kezeit derekamra tette, majd elkezdte lassan felfelé vezetni őket,majd meleg kezei melleimen állapodtak meg. - [név]. Én már nem az a jó kisfiú vagyok, akivel öt évesen ismerkedtél meg. - súgta fülembe, miközben egyik keze már bugyim szélével játszott. - A jó kisfiúk vissza tudják fogni magukat egy ilyen helyzetben.. De én nem.

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now