Shoto felém nyújtotta a kezét, majd elindultunk. Éreztem, hogy össze fonja ujjainkat, amitől kissé zavarba jöttem. - Gyönyörűen nézel ki [név]. Nagyon jól áll neked ez a ruha.. - mondta halkan.
Hívtunk egy taxit és az elvitt a belvárosba, egy hotelhez. Rengeteg autó és rengeteg ember volt a hotel előtt. Megköszöntük és kifizettük a taxit, majd Shoto kiszállt és kinyitotta nekem az ajtót. Jobb kezét felém nyújtotta és segített kiszállni.
Újra össze kulcsolta ujjainkat és elindultunk a hotelbe.
Mikor beértünk a terem közepén megpillantottam Fujumit. Ahogyan meglátott minket elmosolyodott és a mellette lévő fekete hajú férfivel elindult felénk. - Istenem.... Shoto.. [név].. Annyira örülök hogy látlak titeket. - ölelt meg minket. - És gratulálok. Titeket az isten is egymásnak teremtett. Legyetek együtt nagyon sokáig. - mondta, majd el is ment üdvözölni a többi embert. A felemás fiú átkarolta a derekamat és közel húzott magához. - Köszönöm hogy itt vagy velem törpe. Ez sokat jelent nekem. Meg Fujuminak is. - suttogta majd végig nyalt fülemen, amitől kirázott a hideg. Mikor elengedett megláttam hogy egy pár ember közeledik felénk. Mikor elénk értek rájöttem hogy kik azok. Shoto apja és testvére. Meg az anyukája. - [név] - chan. Annyira nagy öröm hogy végre Shoto is talált valakit magának. - örvendezett az anyukája. Enji csak morgott egyet. Hirtelen Natsuo a nyakamba vetette magát. - Jaaaj de jó hogy végre ennek a kis szerencse csomagnak van egy normális barátnője. Olyan kis forever alone volt szegény. - röhögött majd össze túrta öccse haját.
Shoto morgott egyet és elkezdte igazgatni tincseit. Egy darabig néztem a szenvedését, majd rászántam magam hogy segítsek. Kezeimet puha hajába vezettem és elkezdtem megigazítani. Magas sarkú van rajtam de még így is alig érem el a haját.
Észre vettem hogy az arcunk annyira közel van egymáshoz, hogy ha akarna,simán meg tudna csókolni...Mikor végeztem tincsei rendbe tételével tenyerét arcomra vezette és egy apró csókot adott ajkaimra. - Kössz törpe. - mosolygott rám. - Jjuuuuuujjj de kawaiiiii. - őrjöngött Fujumi és Natsuo. Egyszerre. Én csak lehajtottam a fejem. Shoto pedig zavarában elkezdte a tarkóját vakarni.
Basszus. Imádom.
Mi?? Nem! Ő a legjobb barátom! Mi ez az érzés? Miért jövök zavarba folyamatosan Shoto közelében?Amint ezen gondolkoztam egy ismerős hang csapta meg a fülemet. A hang forrása felé fordultam és Eijirout pillantottam meg. - [név]! - kiáltotta mikor észre vett. Oda is jött hozzánk. - Szia Ei. Te hogy hogy itt vagy? - öleltem meg. Hallottam hogy Shoto kicsit felmorran. Mi van vele? - Ammm. A bátyám házassági évfordulójára jöttem. - mondta cápa mosollyal az arcán.
A felemás fiú átkarolta a derekamat és közelebb húzott magához. - Azt ne mondd hogy.... ÚRISTENÚRISTENÚRISTEEN. Gratulálok [név] - chaan. - ugrándozott. - Hoppá. Bocsánat. Eznem volt túl férfias. - mondta, majd kissé lenyugodott. - Köszi Ei. - mosolyogtam.Az este nagyon jól telt. Shoto és én jól elvoltunk. Egész végig a szüleivel és a tesójaival beszélgettünk.
Olyan éjfél körül lehetett, mikor azt vettem észre, hogy Shoto hirtelen eltűnt. Natsuoval együtt. - Megnézem hol vannak. - mondtam majd elkezdtem őket keresni. Elkezdtem felmenni a lépcsőn amikor meghallottam a két fiú hangját a lépcső fordulóban. - Te ilyenkor normális vagy Shoto?? Hogy kérhetsz ilyet egy lánytól? - mondta Natsuo. - Jó na. Nem volt jobb ötletem. Meg a lángszóró úgy tudja hogy miatta jöttem haza... Mondjuk van benne igazság. - válaszolt. Az utolsó mondatot kicsit halkabban mondta. - Akkor is. Ha érdekel [név], akkor ne arra kérd meg hogy játsza el hogy a csajod. Arra kérd meg, hogy jöjjön el veled. Vagy hívd randira. Baszki Shoto. Ne legyél már béna. - mondta az öregebbik. - Tessék. Add neki. Azt a rohadt foltos öltönykabátot meg add ide. Itt egy másik. Haladjál. Mindjárt táncolhattok. De tudod. Csináld azt amit mondtam. - gyorsan vissza mentem a többiekhez.Shoto egy pár perc múlva vissza is jött. Fekete helyett fehér öltöny kabát volt rajta. A kezében pedig egy csokor vörös rózsa. - [név]... Ezt neked hoztam. Meg szeretném köszönni hogy eljöttél velem. - mondta majd felém nyújtotta a virágot.
-K.. Köszönöm. - dadogtam majd elvettem a csokrot. Mikor a kezemben volt, Shoto közelebb hajolt hozzám és megcsókolt. Ajkai lassan mozogtak az enyémeken. Egyik kezemet nyakába akasztottam. Ez a pillanat annyira tökéletes..
Nem tudom miért dobog hevesebben a szívem Shoto közelében. Lehet hogy kezdek iránta többet érezni mint barátság...
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...