14.

3.2K 200 6
                                    

Bármennyire is reménykedtem, Shoto nem hagyta abba. Egyre jobban mozgatta ujját bennem,majd első mellé belém csusszant a második is. Ekkor egy kissebb nyögés csúszott ki ajkaim közül. - Hmm. Ez a hang tetszik. - súgta fülembe, majd megharapta fülcimpámat. - Szerintem jobb lesz ha megszabadítalak ettől a ruhától. Nagyon tetszik, de a padlón jobban tetszene. - morogta, majd elkezdte levenni rólam a ruhámat. Mikor sikerült neki el is dobta. Azonnal őrülten zavarba jöttem a tekintetétől. - Shoto? A nutellát miért hoztad? - kérdeztem tőle halkan. Felkuncogott és felkelt rólam, majd nyúlt az üvegért. - Mindjárt meglátod. - mondta, majd bele nyúlt az ujjával az üvegbe és ami rajta volt az ujján azt lassan lenyalta. Akkorát nyeltem hogy visszhangzott tőle a szoba.

Shoto elkezdte kigombolni az ingjét és mikor végzett felültem és segítettem neki. Kezemet az anyagra vezettem és elkezdtem róla levenni. Mikor lekerült róla az anyag, próbáltam vissza tartani az óriási fangörcsömet. Annyira tökéletesen kidolgozott a felsőteste... - Mi az törpe? Elbambultál. - nevetett, majd hátra  döntött az ágyra.  Újra bele nyúlt az üvefgbe, de most a nyakamra kente a nutellát. Majd azonnal el is kezdte azt leszedni. Nyelve gyorsan mozgott a nyakamon és egy pillanat múlva már le is szedte a krémet bőrömről. - Hmm. Fincsi. Mondjuk.. Lehet hogy más finomabb lenne.. - suttogta, majd bugyim alá nyúlt és elkezdett lent simogatni. Újra elkezdte csókolni a nyakam, majd egyre lentebb haladt csókjaival. Közben lekerült rólam az utolsó két ruhadarab. Shoto lassan a két lábam közé térdelt. - M..mit csinálsz? - kérdeztem teljesen zavarba jőve-Majd meglátod. De az biztos hogy tetszeni fog.. Mind a kettőnknek. - mondta, majd hirtelen megéreztem ahogyan nyelvét végig húzza gyenge pontomon. - Jól gondoltam. - morogta a szavakat, majd újra csinálta az előző mozdulatot. De most nem hagyta abba egynél. Folyamatosan járt a nyelve rajtam fel és le. - M. Mi...mit gondoltál? - nyögrem ki a szavakat lassan. Shoto rám mosolygott - Azt hogy őrült finom vagy. - mondta, majd vissza tért előző tevékenységéhez. Ennél jobban még nem voltam zavarban sosem...
Nyelve mellé az ujja is csatlakozott. Forró nyelve lassú köröket írt le csiklómon miközben ujja gyorsan mozgott bennem. Nem tudtam tovább vissza tartani a hangomat.. Bele markoltam a fiú felemás tincseibe és hangos nyögések és kisebb sikolyok hagyták el a  számat.
Éreztem hogy már a határaimon vagyok, mikor a fiú elvált tőlem és apró puszit hintett homlokomra. - Édes kis hangod van törpe. - súgta, majd lassú csókot nyomott ajkamra. - De nem csak a hangod az édes.. Hanem te magad is az vagy. - villantott egy perverz mosolyt.

Ami ez után jött, azt soha az életbe nem fogom elfelejteni...

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now