Shoto szavai csak még jobban beindították a fantáziámat. Övtartójába akasztottam az ujjaimat és úgy húztam magamhoz - Egy szóval se mondtam hogy vissza kellene fognod magadat. - súgtam fülébe, mire felmordult, én pedig elkezdtem kicsatolni az övét.
Mikor sikerült, le rúgta magáról a nadrágot.
Ujjaimat alsójába akasztottam és lassan lehúztam róla. Teljesen ruha nélkül és álló taggal állt előttem. Két kezét bugyim két oldalára vezette majd egy egyszerű mozdulattal letépte rólam - Nnnaahhh.. Ez vholt a kedvenchhem. - nyafogtam. - Majd lesz másik. De most úgy se fog kelleni. - mondta, miközben letérdelt elém. Széjelebb tártam lábaimat majd elkezdte combom belső felét ellátni csókokkal. Egy pillanat múlva már érzékeny pontomon éreztem a nyelvét. Végig nyalt rajtam, és már azonnal össze akart csuklani a lábam - Na na.. Már feladod? Pedig még csak most kezdtem el törpe. - mondta, majd egyik ujját belém dugta és azonnal elkezdte mozgatni. Nyelve átvándorolt csiklómra és azt kezdte el kényeztetni, amitől egy két hangosabb nyöfés szakadt fel belőlem. - S.. Shotoo. N.. Nem..nem fo..fogom tu..tudnih megtartani ma..magamat.-nyögtem ki a szavakat - Akkor kapaszkodj az ajtó keretébe. - duruzsolta alig érthetően. Tettem amit mondott. Kicsit arrébb mentem és bele kapaszkodtam a keretbe. Mikor már biztosan álltam, Shoto az újra belém vezette az ujját. De az első mellé már a második is csatlakozott, a nyelve pedig úgy járt rajtam, hogy fejemet hátra vetve nyögdécseltem. Egyre gyorsabban mozgatta ujjait és nyelvét és én egyre közelebb voltam ahhoz hogy elmenjek.
A hangomból ítélve ezt ő is észre vette és már három ujját mozgatta bennem. Egy pillanat múlva lábaim össze rogytak és a fiú karjaiba zuhanva élveztem el.Shoto szorosan átölelt és bele puszilt a nyakamba. - Tetszett törpe? - suttogta miközben elkezdte kicsit harapdálni a nyakamat - Úgy látszik mintha nem élveztem volna? - mosolyogtam rá. Ő csak perverzen rám mosolygott és lenyalta ujjáról a nedvemet.
(gomen😁ezt a képet muszáj volt ide betennem 😏)
Kicsit még kifújtam magamat, majd segített felállni a földről.-Ugorj - morogta és tartotta a kezét, mire én engedelmeskedtem és felugrottam rá. Dereka köré kulcsoltam a lábaimat és nyaka köré fontam a karjaimat. Hevesen ajkaimra tapadt és hátamat falhoz érintette. - Váhrj.. A gumi.. A nadrágomba vahn. - suttogta. Le akart tenni, de én szorosan tartottam magam - N.. Nehm khell.. Cshak csinálhd.. - mondtam és lábaimmal közelebb vontam magamhoz. Nem is várt tovább. Tagját belém vezette és elkezdett mozogni. Mozdulatai erőteljesek és mélyre hatóak voltak, amitől nem tudtam másra gondolni, csakis rá és arra amit csinál velem.
Már vagy kétszer elmentünk mind a ketten, de még folytattuk. Annyira közel voltam már a végéhez, hogy éreztem azt a kellemes bizsergést az egész testemben.
És ekkor ajtó nyílást hallottam. Azt gondoltam, hogy csak képzelődök. De a következő pillanatban felkapcsolódott a villany. Homályosan láttam. De egy dolgot tisztán ki tudtam venni az emberből aki mellettünk állt. Azt a rendezetlen lila hajkoronát. - O... Onii-chan?
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...