29.

2.2K 155 12
                                    

Reggel mikor elkezdtem ébredezni éreztem hogy valaki teljesen hozzám van bújva.
Lenéztem a szana szét álló hosszú felemás tincsek tulajdonosára. Derekamat átölelve aludta, fejét pedig mellkasomba fúrta.

Vissza gondoltam a tegnap estére.. Életemben nem gondolram volna hogy ilyet fogok csinálni.
Mondjuk azt sem gondoltam hogy ezt a legjobb barátommal fogom csinálni aki teljesen véletlenül lett lány.

Próbáltam óvatosan kibújni az öleléséből, de ezzel csak azt értem el hogy morgott egyet és elkezdte nyitogatni a szemeit. - Miért ébresztettél feel? - nyomta fejét a párnába. Erre csak kuncogtam és már vettem is fel a ruháimat. - Neked is jó reggelt Shoto. - mondtam majd oda dobtam neki egy pulcsit meg egy nadrágot. Meg persze fehérneműt. - Öltözz fel. Anyu mindjárt átjön. - mondtam, majd mentem a fürdőbe fogat mosni meg elvégezni a reggeli dolgaimat.

Mikor már kész voltam, Shoto becsoszogott a fürdőbe. A haja úgy nézett ki mint egy oroszlán sörénye - Most mit nevetsz? Segíts mááár. - törölgette a szemét fáradtan és próbálta elsöpörni a haját a szeméből.-Na gyere. - hívtam oda magamhoz és mögé álltam. - SZIASZTOK GYEREKEEK. - hallottuk meg anyu hangját, majd a dolgunkat félbe szakítva mentünk oda hozzá. - Ma este majd elmegyünk egy közeli étterembe. Addig pedig igazából azt csináltok amit akartok. Én nekem van egy kis elintézni valóm. Ha Hitoshi felébred ő is átjön. - mosolygott anyu és már ki is ment. - Gyere Sho. Megfésüllek. - húztam vissza a lányt a fürdőbe.

Miután sikerült kifésülni legjobb barátom derékig érő haját, vissza mentünk a szobába - Uuuuu. Shotooo. Próbálj már fel egy ruhát. Kíváncsi vagyok hogy áll rajtad. - ugráltam majd elő kerestem a felsőt és a szoknyát.
Mikor végzett az öltözködéssel, felém fordult komoly arccal - Most boldog vagy? - morgott.

-Igeen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Igeen. - nevettem. - Aranyos vagy benne. - léptem mellé és megigazítottam a nyakában lévő vékony sálat.
Még szépítgettem efy kicsit Shotot, majd az ajtó csapódására lettünk figyelmesek - Reggelt. - trappolt be a szobába Hitoshi. - Jó reggelt Onii - chan. - ugrottam a nyakába. - Mit akartok csinálni? A semmin kívül? - kérdezte fáradt hangon. - Szerintem filmet nézünk. Ma pihenjünk. Meg majd főzünk valami ehetőt. - gondolkoztam el.
Bátyám csak ledobta magát az ágyra és bekapcsolta a tévét - Nekem mindegy. Csak az a fasz ne másszon rád. Meg hagyjatok pihenni. - mondta halkan és a takaró alá bújt.

Elkezdtünk nézni egy filmet, de persze Hitoshi azonnal bealudt. Shoton is látszott hogy nincs sok kedve ehez - Shoto. Befonhatom a hajaad? - bújtam hozzá közelebb. Erre csak morgott egyet majd felült, nekem háttal. Én pedig újra átfésültem a haját és elkezdtem befonni - Basszus annyira puha a hajat Shoto. - sóhajtoztam. Az én hajam mikor lesz ilyen kicseszett puha??
Mikor már a vége felé jártam akkor kezde el unni az előttem ülő.

-Mikor lesz már kéész? - hisztizett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Mikor lesz már kéész? - hisztizett. Még bele tettem a gumit a hajába és kész is voltam - Most. Most vagy kész. - nevettem a durcás arcán. - Köszi törpe. - mosolyodott el és egy apró puszit nyomott a számra. Amitől persze a vörös összes árnyalata újra kiült az arcomra.

Csak telne le ez a pár nap és változna már vissza normális állapotba. Hiányzik  a normális Shoto...

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now