Figyelem. Yuri tartalom(lány x lány) aki nem bírja ugorja át ezt a rész 😁
Ezek után azonnal egy szó nélkül támadta le ajkaimat. Reagálni sem volt időm.
Próbáltam el lökni magamtól, de tartotta a kezemet.Tovább csókolt majd mikor nem volt már erőm ellen állni én is csatlakoztam. És ekkor megéreztem vanília ízű ajkai csábító puhaságát.
Akár mennyire nem akartam, de azoknak az édes ajkaknak nem tudok ellen állni.
Elengedte a kezeimet én pedig
átkaroltam a nyakát és így húztam magamhoz közelebb majd még hevesebb csók csatába kezdtünk.
Shoto elkezdte lefejteni rólam a ruhámat amivel sikerrel is járt.
-Te nem vagy magadnál Shoto. - suttogtam mikor csókjaival át tért a nyakamra. Egy helyen kicsit erősebben szívott bele bőrömbe amitől kicsit meghúztam hosszú haját. És basszus.. Őrült jó érzés volt..Tovább csókolta nyakamat, majd át tért kulcscsontomhoz, onnan pedig lassacskán mellemig haladt el.
Közben egyik keze már bugyim szélébe akasztotta. - Nah mosth hagyd abbah.. - suttogtam. Csak felkuncogott és folytatta.Mikor lekerült rólam a bugyi, ő is elkezdte leszedni a ruháit.
Ez így olyan fura.. Én erre nem leszek képes. Eleve már az egy eléggé fura dolog hogy most éppen egy lánnyal csinálom ezt.És basszus.. Most hogy már csak fehérnemű van rajta tényleg látszik hogy milyen tökéletes alakja van.
Lassan mellemtől indulva végig simított testemen vékony ujjaival, majd érzékeny pontomnál egy pillanatra megállt.
Következő pillanatban pedig az egyik ujját lassan belém vezette - Neehh. Shoto.. - nyöszörögtem. De nem hagyta abba. Sőt. Csak egyre gyorsabban mozgatta az ujját. - Olyan édes hangokat adsz ki [név]. - suttogott és ajkaitval rátapadt mellbimbómra. - Mmhhm.. Shoto. Kérhlekhh. - könyörögtem neki. De akkor sem hagyta abba. - Miért hagynám abba törpe? Ez itt nem arról árulkodik, hogy abba akarnád hagyni. - húzta ki lassan belőlem az ujját majd kettőt tett be helyette. - És különben is. Attól hogy lány vagyok attól még ugyan az az ember maradtam. - nevetett fel.Idő közben róla is minden textil lekerült. Én meg már majdnem megőrültem attól amit az ujjaival csinált.
Ráült a derekamra és megfogta a csuklóimat,majd kezemet maga felé irányította. Egyenesen kebleire helyezte tenyereimet. - Te ezt most tényleg komolyan gondolod Shoto? - néztem rá meglepődve. Bólintott.
-És ha én nem akarom?-mosolyodtam el. Elkezdtem elvenni kezeimet melleiről de ő megragadta kézfejemet és vissza helyezte azt melleire. A kezei az enyémeken voltak és így szorította kebleire tenyeremet. - Baszki de puha.. - suttogtam alig hallhatóan és elkezdtem masszírozni dús dombjait.Én nem vagyok észnél.. Most komolyan ezt csinálom?
Meg fogom ezt még bánni.......
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...