Valami nagyon jó illatú dolgon feküdtem. Lassan kinyitottam a szememet és megpillantottam magam mellett Shotot. -Jó reggelt [név]. Mondjuk már inkább este van. - mondta mosolyogva. - Aranyosan alszol. - nevetett fel, majd kikelt az ágyból. 7 óra van. - Baszki. Nagyon elaludtam. - estem kétségbe. - Nyugi. Felhívtam anyudat. Ma velem alszol. - mondta, majd össze borzolta a hajamat. - Gyere törpe. Csinálok valami vacsorát. - mondta, majd kiment a szobából. Össze kaptam magamat és lementem a konyhába. Shoto éppen valami tésztát csinált. - Őrült jó az illata. - Fogadni mernék rá, hogy soba lesz a kaja. - suttogtam magamnak mosolyogva. Mikor kész lett elindult két tálcával. Rajtuk egy egy tál.. Soba. - Te semmit se változol Shotoo. - nevettem fel. - Nem volt más ötletem. - morogta,majd letette a tálcákat a kanapé előtti asztalra. Rá mosolyogtam és elkezdtem enni. Ő is elkezdte szürcsölni a tésztát. Annyira élvezetesen eszi a tésztát.. Olyan kis aranyoos.-Miért nevetsz? - kérdezte,de közben a szájából kilógott pár tészta.
Azonnal elkapott a röhögőgörcs. - Shotooo. Ez már túl sook. Túl aranyosan eszeel. - sikítoztam nevetés közben. - Jól van na. Szeretem a hideg sobát. - suttogta maga elé és beszippantotta a tésztát. - Nem baj. Csak annyit mondtam hogy aranyosan eszel. - mondtam majd ettem tovább. - Szóval.. - mondta, majd közelebb jött hozzám. - Azt mondod hogy aranyos vagyok? - suttogta, már olyan közel hozzám, hogy lassan össze ért az orrunk. Éééééés megint elvesztem a szemeiben. Basszuus. Nem tudok megszólalni... Éreztem hogy elönti a fejemet a vörösség.
Miért van az hogy ha Shoto kicsit közelebb jön hozzám, olyan vagyok mint egy paradicsom cosplay? - Te meg akkor vagy őrületesen aranyos, amikor zavarba jössz. - suttogta, majd adott egy puszit az arcomra.Mikor befejeztük a kaját, segítettem neki össze szedni a tányérokat és a tálcákat, és elkezdtem vinni őket a konyhába. Letettem a pultra őket, de mikor fprdultam volna vissza, Shotoval találtam szembe magamat. - El tudtam volna hozni én is. - suttogta. Én csak nyeltem egy nagyot. Megint olyan közel van. De még közelebb jön, és neki szorít a konyhapultnak. - Annyira édes vagy [név] - morogja, majd bele csókol a nyakamba. - Kíváncsi vagyok, hogy az ajkaid is ilyen édesek e. - mondja, majd elkezd az ajkaim felé közelíteni. Már éppen megéreztem ajkai puhaságát az enyémeken,mikor elhajolt tőlem. - Gyere törpe. Nézzünk meg pár filmet. De most ha lehet ne aludj el. - mondta, majd rám kacsintott és elindult a nappaliba. - Nem alszok el. Most biztos hogy nem.. - morogtam. - Csak most ne horrort nézzünk. - mondtam majd helyet foglaltam Shoto mellet a kanapén. - Miért ülsz ennyire messzire tőlem? Talán félsz? - kérdezte majd hirtelen felettem termett és rám mosolygott. - Nem fogunk horrort nézni. Ígérem. De akkor ne legyél ilyen kis félős. Át akarlak ölelni, miközben nézzük az Útvesztőt. - suttogta a fülembe. - Tudom hogy imádod azt a filmet. - mondta, majd húzott magával. Az ölében kötöttem ki. - Hozzak valami nasit? - kérdezte. Megráztam a fejem. Majd ő elindította a filmet.
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...