Mikor elindította a filmet éreztem, hogy fejét az enyémnek támasztva nézi a képernyőt. - Kényelmes a fejem Shoto? - kérdeztem, majd hátra hajtottam a fejemet, hogy kicsit rá tudjak nézni. - Hmm. Igen. Nagyon kényelmes az a cuki kis fejed [név] - mondta, majd megpuszilta a homlokom. Ez után szorosan magához ölelt, mintha a kedvenc plüssmacija lennék, és így néztük a filmet. Nem hittem volna, hogy ennyire jó érzés, mikor ennyire szorosan ölel...
Mikor vége lett a filmnek, kimásztam az öleléséből. - Pillanat. Elmegyek mosdóba. - mondtam, majd mentem is az emeletre.
Amikor leértem, megpillantottam egy hosszúkás üveget és két poharat az asztalon. - Találtam egy kis szakét. Megihatnánk. Ha gondolod.. - mondta azzal a tipikus rá jellemző érzelem mentes hangjával. - Ammmm. Okéés. - mondtam kicsit bizonytalanul. A szaké az egyetlen pia amit nem nagyon birok. Hogy is mondjam... Nagyon hamar nagyon jó kedvem tud lenni tőle... És mikor jó kedvem van, annak soha nincs jó vége...
Amint leültem a felemás fiú mellé, már nyomta is a kezembe a teli poharat. - Akkor igyunk a barátságunkra törpe. - mosolygott. - És arra, hogy újra itt vagy. - mondtam, majd koccintottunk és mind a ketten egy húzóra megittuk az italt a poharunkból. Én azonnal elkezdtem kicsit köhögni, mert persze hogy félre kellett nyelnem azt a szart.. - Jól vagy [név]? - kezdte el simogatni a hátamat Shoto. - P.. Persze. Csak félre nyeltem. - nevettem. - Oks. Akkor öblítsük is le. - röhögött és töltötte a következő adagot. - Fogadok, hogy még két vagy három pohár és kidőlsz. - nézett rám kihívóan. Igaz, hogy már kicsit éreztem a jókedvemet, de ez még semmi. - Ohhhhhh. Shoo-chan. Nem ismersz te engem ivás szempontjábóóól. - nyújtottam el a mondat végét. - Akkor itt a következő. - morogta, majd egy perverz mosoly ült ki az arcára. Lenyeltem azt a szart, és éreztem hogy már nem annyira égeti a torkomat, mint az első. Kezdek becsiccsenteni. Nem lesz ez így jó.
-Sho...otooo. Kicsit tartsunk szüne..tettttt.-mondtam,majd a vállára hajtottam a fejemet. - Naa mii vaan? Máris kidőőlsz? - nevetett. Én csak felkeltem a válláról és öntöttem a következő adagot mind a kettőnknek. - Álmodozz csak szépfiú. - röhögtem a képébe. Gyorsan megittuk ezt az adagot is, majd Shoto közelebb csúszott hozzám. - Hmmm. Szerinted szépfiú vagyook? Érdekeees. - morogta, majd combomra tette a kezét. Hirtelen, másik kezével az arcomhoz nyúlt, és végig simított rajta, és le vette a szemüvegem,majd ő vette fel azt.-Szerinted jól állna nekem a szemüveeg? - kérdezte, majd közelebb hajolt az arcomhoz. - I.. Ige..n. Nagyon jól áll. - alig birtam kinyögni ezt a pár szót. - [név].. Annyira édesen nézel ki mikor zavarba vagy.-suttogta fülembe, majd elkezdte harapdálni a fülcimpámat. A nyakamra tévedt a szája, amit azonnal elkezdett csókolgatni. És azonnal meg is találta a gyenge pontomat.. - Sho..too.-suttogtam a nevét, majd bele túrtam felemás tincseibe. - Mi az törpe? Tetszik? - morogta. - Ahammm. - csak ennyit mondtam, majd a fiú elvált a nyakamtól és lassan ajkaimra hajolt.
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...