30.

2.1K 139 12
                                    

Persze a film végére Shoto is bealudt. Tipikus.. A bátyám is alszik...a legjobb barátom is alszik..én meg éhes vagyok.
Szóval elhatározram, hogy össze dobok valami egyszerű kaját.

Hoztam otthonról curry port. Meg van egy kis hús meg rizs.
Gyorsan megfőztem, majd a két alvó idiótának is tettem ki egy egy adagot.
Majd pont mikor elkezdtem enni, hívott anyu, hogy a mellettük lévő házból át jön hozzánk egy lány megismerkedni. Háát okéé..

Végre leültem enni, majd pár perc múlva Hitoshi totyogott oda mellém álmos fejjel - Mit főztél hugi? - simogatta meg fejemet. - Kóstold meg és megtudod. - mondtam teli szájjal. Bátyám leült mellém és elkezdte tömni a fejét. - Majd átjön valami lány a szomszédból. Anyu mondta. - közöltem a lila hajúval. Csak bólintott és evett tovább.

Mikor befejeztem, vissza mentem a szobába. Shoto még mindig aludt. Mivel szép az idő, úgy gondoltam, hogy jó lenne kimenni úszni egyet. Meg is kerestem a fürdőruháimat és felébresztettem a felemás lányt. - A jóságos atya úr isten basszon meg [név].. Haggy már aludni. - hisztizett. De kirángattam az ágyból, ráadtam nagy nehezen a fürdőruhát és indultunk úszni - Hitoshi ha jön a lány beszélgess vele. Vagy hozd ki hozzánk úszni. Na sziaa. - kiabáltam majd kézen fogtam Shotot és futottunk is a víz felé.

Hitoshi szemszöge :

Miután a hugom meg az a köcsög elmentek, végre újra nyugodtan pihenhetek.
Bedőltem az ágyba és elkezdtem nyomkodni a telefonomat.
Aludni akartam, de mivel jönni fog valami csaj, így muszáj ébren maradnom. Ezért hoztam még be kaját és elkezdtem macskás videókat nézni.

Már egy ideje itt hevertem, mikor kopogtattak az ajtón.
Kiszenvedtem magam az ágyból és indultam az ajtó felé,majd erősebb kopogásokat hallottam - Jövök már na.. - morogtam miközben bele túrtam rakoncátlan tincseimbe és kinyitottam az ajtót.
Először nem fogtam fel hogy ki állt előttem.
Majd mikor morcos arcára siklott a tekintetem..lesokkoltam.

Hogy miért is sokkoltam le? Mert nem akár ki állt előttem. Nem egy hétköznapi lány, akit még nem láttam. Az a lány állt előttem aki a hugom után a leg fontosabb a számomra. Akiért mindent megtettem volna.

Ő Bakugo Katsuki húga. Az a lány, akit Shoto miatt vesztettem el - Katsumi.. - suttogtam magam elé. Ennél több szó nem jött ki a számon. Hisz.. Itt állt előttem.......

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now