31.

2K 153 11
                                    

Hitoshi szemszöge :

Lesokkolva mértem végig az előttem álló szőke hajú lányt.
Még mindig ugyan olyan gyönyörű, mint mikor utoljára láttam.. - Hitoshi...-suttogta. Láttam ahogy könnyek gyűlnek a szemében.

Majd egy pillanat múlva a karjaim közé vetette magát zokogva. - Annyirah hiányohzthálh.. - mondta sírva és arcát a nyakamba temette - T.. Te.. Te is..te is hiányoztál.. - dadogtam. Megszólalni alig bírtam. - Gy.. Gyere beljebb... - suttogtam és becsuktam magam mögött az ajtót, még mindig a szőke lánnyal a karjaimban.

[név] szemszöge :

Shoto és én éppen rohantunk befele a vízbe kb huszadjára,mikor a ház felől egy csattanást hallottunk. Mintha le esett volna valami - Remélem Hitoshi nem csesz el semmit a házban. - mondtam magamnak.

Beljebb mentünk a vízben és elkezdtünk úszni. - Shoto. Nézd. Ott egy picike sziget. Ússzunk oda. - mosolyogtam a lányra és el is kezdtünk úszni.
Kb negyed óra úszás után oda is értünk. - Ott egy csapás. Fel lehet menni a domb tetejére. Gyere törpe. - mondta és megragadta a csuklómat majd felmentünk.
Ami fent fogadott minket, az lélegzet elállítóan szép volt. Körülöttünk minden hol csak a szín tiszta tenger. És a vízből kiemelkedő szigetek. - Ez... gyönyörű. - suttogtam. Shoto mögém állt, átölelte a derekamat és így néztük a tengert.

Lenéztem az alattunk levő sziklákra. És észre vettem egy kisebb kiálló sziklát ami aláég éppen nem ért el a víz. El is indultam lefelé. A felemás pedig szerencsétlenkedett utánam.
Amint leértünk be mentünk a szikla alá. Olyan volt mint egy miniatűr barlang amiben ketten kényelmesen elfértünk.

Shoto lefeküdt és engem is húzott magával. A fejét a kis helyiség oldalán támasztotta meg. [név)] - szólt rám én pedig oda néztem. És ekkor ajkai mégis találkoztak az enyémekkel. Először próbáltam el lökni magamtól de mikor elkezdte mozgatni puha párnácskáit, ráhagytam és viszonoztam a csókját. Még mindig annyira fura hogy lány...

Egy ideje már faltuk egymás ajkait, mikor valami megváltozott.
Derekamon pihenő ujjai már nem voltak olyan vékonyak és gyengék. Ajka érintése is megváltozott. Vagyis inkább.. Újra ugyan olyan lett, mint az átváltozása előtt.
És újra vissza tért az a férfias illat..

Lassan kinyitottam a szemeimet. És újra a régi Shoto volt előttem.

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now