Egy pillanatig még néztem Shoto arcát, majd realizáltam hogy még mindig az én fürdőruhámban van. És hát.. Szerintem mondanom sem kell, hogy kiszakad belőlem a röhögés erre a látványra.
A legjobb barátom ott feküdt előttem egy rózsaszín bikiniben. Őrült viccesen nézett ki. - Most mi ilyen vicces [név]? - nézett rám nagy szemekkel - Te! - sikítoztam.
Már mikor nem kaptam levegőt a röhögéstől, hallottam hogy Shoto felmordul. Hátra nyúlt és kikötötte a bikini felső részét és le vette magáról.Kifújtam magam. Végre kaptam levegőt. De nem sokáig, mert a fiú édes ajkai belém folytották a lélegzetemet. Az egész olyan hirtelen történt. Egyik pillanatban még előtte ültem, a következőben pedig már alatta feküdtem miközben ajkaimat falta. Most nem toltam el magamtól. De nem is tudtam volna.
Shoto lassan végig simított oldalamon, mire bele vezettem kezemet hajába és elkezdtem játszani a felemás tincsekkel.
Annyira jó érzés volt újra azt az ismerős érzést megtapasztalni, ahogyan erős karjaival magához ölel.. Ahogyan ajkai hevesen siklanak az enyémeken.. Ahogyan izmos felsőteste az enyémnek nyomódik.
Igaz hogy csak pár nap volt. De akkor is hiányzott.Egy ideje már folyt ez a heves csók csata, mikor megéreztem valami keményet a combomnak nyomódni. - Komolyan Shoto? - kuncogtam. - Fogd be. Na. - morgott- Hiányzott már hogy normális legyek. Mondjuk azok a csöcsök nem voltak semmik. - elmélkedett. - Te sosem változol ugye? - nevettem és megint lehúztam magamhoz egy csókra.
Adott egy apró puszit párnácskáimra és kicsit elhajolt tőlem. Én újra lehúztam de megint puszit kaptam.
Apró és gyors puszikat adott ajkaira, ami őrült aranyos volt,de egyben ideg őrlő is. - Döntsd már el hogy mit akaraz Shoto. Csak játszool? - nevettem. A következő puszi után nem vált el tőlem. Azonnal átdugta nyelvét a számba így elmélyítve egy pillanat alatt csókunkat. - Téged törpe. Téged akarlak. - duruzsolta ajkaimra és elkezdett bikinim aljával játszani. - V. Várj. Vissza kellene menni. Hitoshi aggódni fog. Meg be kéne mutatkozni annak a lánynak. - mosolyogtam a felettem fekvő felemás fiúra. - Remélem tudod hogy amint vissza érünk elzavarom a faszba a bátyádat.. Dolgom van veled. - morgott. Elvörösödve indultam el a szikla teteje felé. Mikor felértünk Shoto elkezdett hisztizni, hogy kényelmetlen a fürdő ruhám. - Akkor vedd le. - röhögtem. De a következő pillanatban már nem nevettem. Inkább úgy éreztem magam mint aki épp akkor akar felgyulladni. Mivel az a hülye felemás egyszerűen csak ledobta magáról az alfelét takaró anyagot.
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...