Miután eléggé kiröhögte Hitoshi a felemást, elindultunk haza.
Út közben a bátyám folyamatosan hátra pillantott rám és a mellettem nézelődő lányra. - Ha nem az a köcsög lenne, még aztis mondanám hogy jó csaj.. - morogta alig hallhatóan.Óriási volt a tömeg, szóval én és Shoto lemaradtunk. Szerencse, hogy már aránylag közel voltunk a szállásunkhoz. Szorosan fogtam Shoto csuklóját és húztam magam után hogy minél hamarabb vissza érjünk.
Majd hirtelen nekünk jött valaki és Shoto keze kicsúszott az enyémből - Shoto? Hova lettél? SHOTOOO! - kiáltottam.Igaz, hogy most haragszok rá azért amiket csinált.. De mégis..aggódok érte. Lányként nem annyira kellemes egyedül lenni egy ismeretlen városban. Főleg nem olyan kinézetű lányként amilyen ő lett.
Azonnal elkezdtem őt keresni. Próbáltam felugrani a tömeg fölé, de mivel egy kicseszett törpe vagyok, így nem nagyon jött össze.
Majd meghallottam a hangját - [NÉV]! SEGÍTS!.. - csak egy pillanatig hallottam és már rohantam is. De nem láttam. De egy pillanat múlva megpillantottam felemás haját. Csak éppenséggel..két férfi ráncigálta be az egyik szűk kis utcába.
Úgy rohantam ahogy csak tudtam. Amikor oda értem, megláttam a két nagy darab férfit ahogyan Shotot a falhoz szorítják és egy mozdulattal letépték róla a pólót. - ÁLLJ! HAGYJÁK BÉKÉN! - ordítottam. Az egyik ott maradt és lefogta a felemás hajú lányt. A másik pedig felém indult. - Na mekkora szerencsénk van ma. Két kis bögyöst is találtunk. - röhögött és le akart fogni, de én hirtelen megfordultam és a bordái közé csaptam a könyökömet. Azonnal össze esett fájdalmában. - Shotoo. Használd a jegedet! - kiáltottam. A megszeppent lány felfogta amit mondtam és a másik férfit megfagyasztotta,miközben másik kezével takarta fedetlen felső testét.Mikor az a rohadék teljesen megfagyott, Shoto szeméből elkezdtek folyni a könnyek,megállíthatatlanul. Oda léptem hozzá és szorosan átöleltem - Sshh. Semmi baj. Vége.. - az utolsó szónál az én hangom is elcsuklott - Jól vagy? Nem bántottak? - néztem rá kisírt arcára. Csak megrázta a fejét és nyakhajlatomba temette az arcát. Én pedig öleltem tovább. - Hát Shoto.. Üdv a lányok világában.
YOU ARE READING
Gentleman. Or not? (Todoroki x reader)
FanfictionVannak az ember életében olyan helyzetek, amik meghatározzák az egész hátra lévő életüket. Nekem ez a pillanat 5 éves koromban jött el. Mikor megismerkedtem Todoroki Shotoval. Egy aranyos, heterokrómiás francia kusfiúval,akivel legjobb barátok lettü...