43.

1.1K 60 10
                                    

Hihetetlen izgatottsággal vonultak el este felé a szobámba megfelelő ruhát keresni a vacsorához. Egy ideje már kutakodtam, mikor kezembe akadt valami. Az a bizonyos piros és fehér ruha. Azonnal mosoly kúszott az arcomra. Felvettem a ruhát, ami csodálatos módon épphogy még jó volt rám. Az asztalon feletti tükörhöz vonultam majd gondolkozni kezdtem, mikor kislányom vágódott be az ajtón - Anyaa. Nagyon szép vagy! Mint a hercegnő babám. - örvendezett majd felém tartotta a félig össze fogott hajú játékot. Jobban meg néztem a baba haját majd ugyan úgy csináltam meg. Arcomba lógó tincseimet össze szedtem és hátul össze fontam. A többit kissé be göndörítettem. Yume csillogó szemekkel nézett rám majd újra a babáját és nevetve át ölelt, majd futott tovább játszani.

Nem sokkal az után, hogy el készültem kopogtat az ajtómon. Ki nyitottam és újra Yume állt előttem. A kezében egy csokor rózsával - Apu küldi neked. És még azt üzeni hogy gyere le. - mondta majd kezembe nyomta a virágot, meg fogta a kezem és elkezdtünk lefelé menni. Lent Shoto fekete ingben és farmerben várt mosolyogva- Gyönyörű vagy [név].- mondta halkan , kezét felém nyújtotta amit el is fogadtam. Oda adtam kislányomnak a virágot, és el is indultunk- Sajnos kocsim az nincsen. De nem megyünk messzire. - Mormolta a felemás hajú, majd kicsit közelebb lépett hozzám amitől kezünk össze ért. Ő pedig óvatosan bele akasztotta kisujját az enyémbe. Nem ellenkeztem.
Tényleg nem jöttünk sokat. Pár ház tömb mellett jöttünk el majd egy vékony kis utcán mentünk végig. És egy eldugott kis étterem meg bár féleség fogadott minket. Oda is mentünk a pulthoz majd Shoto az ott lévő férfi felé fordult -Bonjour. J’avais une réservation ce soir.- mondta gondolom franciául és a férfi elvezetett minket egy a többitől távolabb lévő asztalhoz amin volt egy üveg pezsgő és két pohár. Shoto a hozzám közelebb lévő székhez sietett majd úriember módjára kihúzta nekem és apám helyezte- Asseyez-vous ma beauté- mormolta halkan fülembe  majd ő is helyet foglalt -Ez mit jelent. Amit most mondtál. - kérdeztem össze zavarodva -Azt hogy foglalj helyet. - mosolygott majd felém emelte a pezsgővel teli poharat - Igyunk az újrakezdésre. - mosolygott és koccintottunk.

Az újra kezdésre. Pedig hivatalosan együtt se voltunk. De nem is vetettünk véget semminek.


Asseyez-vous ma beauté- ülj le szépségem .

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now