18.

2.6K 174 11
                                    

Mikor elkezdtem ébredezni, kerestem magam mellett Shotot, de nem volt ott. 8 óra. Már biztos felkelt. Kikászálódtam az ágyból és ekkor jutott el a tudatomig két dolog. Egy:hogy teljesen meztelen vagyok.. Még mindig..
És kettő:hogy rohadtul nem kellett volna annak történnie ami történt köztünk este...
Barátok vagyunk... Ez akár a barátságunk végét is jelentheti..

Felöltöztem és lementem a konyhába hogy csináljak egy kávét. Ott volt a felemás fiú is,egy szál alsóban. Végig néztem hátán, ami tele van vörös csíkokkal...
Ez igen [név]... Szépen össze karmoltad a legjobb barátod hátát szex közben.. Csodálatos..

Oda mentem a kávéfőzőhöz, de közben csak a padlót bámultam. - J.. Jó re..regg..reggelt.-dadogtam halkan. - Ja. - ennyi volt a válasz. Megittam a kávét és szedtem is össze a cuccaimat. Könnyes szemmel mentem vissza a fiúhoz elköszönni-Én sz..szerintem m..megyek.-szipogtam.-Szia Shoto. - suttogtam és indultam az ajtó fele. - Szia.. - hallottam a hangját az ajtóból. Amint kiléptem a házból, elkezdtek ömleni a könnyeim. Haza érve köszönés nélkül rohantam fel a szobámba, majd az ágyamra esve sírtam ki magamat.

Egy idő után, mikor elapadtak a könnyeim, hallottam anyu hangját az ajtómnál- Kincsem. Minden rendben? - kérdezte aggódással a hangjában. - Nem. Semmi nincs rendben. - mondtam - Beszéljünk róla? - kérdezte. Megráztam a fejem. - Drágám. Ha a fejedet rázod azt nem hallom. - mondta, majd benyitott.
Leült az ágyamra és elkezdte simogatni a hátamat - Át szeretnéd hívni Minát beszélgetni? - mosolygott rám. - Uhumm. - válaszoltam. - Jó. Akkor felhívom az anyukáját. Én meg addig elmegyek a városba. - mosolygott majd adott a fejemre egy apró puszit és kiment a szobámból.

Így is lett. Mina átjött anyu pedig elment. - Basszus [név]. Szörnyen nézel ki.. Mi a baj? - jött oda hozzám kétségbeesetten. - Ahz hogy kicseszhettülh hülyeh vagyokhh. - mondtam neki zokogva. - Mi történt? Shotoval van valami? - kérdezte amitől csak még jobban rájött a sírás.
-Mondd el csajszi.. Add ki magadból. - mondta megnyugtató hangon. Megtöröltem a szemem és vettem egy nagy levegőt - Az történt hogy.. Le feküdtem Shotoval.. - suttogtam. Rózsaszín barátnőm csak tátott szájjal nézett rám-M.. MIII? - mosolyodott el. - Jól hallottam? Te lefeküdtél Todoroki Shotoval? - őrjöngött. - I.. Ig.. Igen. - mondtam egyre halkabban. - És épp ez a baj.. - folytattam - Ez miért lenne baj? Ez tök jó! Milyen volt? Nagyon fájt? Mondj el mindent. - jött hozzám közelebb - Azért baj, mert a legjobb barátom. És ez most lehet hogy elrontotta az egész barátságunkat. - szipogtam. - És még azért is baj... Mert... Szeretem

Gentleman. Or not? (Todoroki x reader) Where stories live. Discover now