2

146 12 5
                                    

Aku masuk ke kelas dengn girangnya kerana dah jumpa crush , ada semangat nak belajo hari ni, ye dak.

"Yeon Shetan!"

Kuong hajo , sapa lak panggil aku tu? Macam nak mati awal je.

"Yeon" Jongho berdiri depan aku yang sebenarnya memang nak bunuh je dia. "Pahal kau panggil aku?" Soalku kasar sikit. Takyah belembut la dengan dia ni. Makin kau layan makin menjadi jadi lah perangai jin mix setan dia.

Jongho ni sebaya dengn aku, tapi dia pendek dari aku , serupa Kyungsoo. " HAHAHAHA" tawaku meletus.

"Kau pahal Yeon? Sindrom nak mati ke?" Tanya Jongho, la terlepas pula ketawa langsuir YeonHanat. Diorang gelar aku cam tu.

Aku pandang dia sinis. Kau sehari tak cari pasal tak leh ke? Tapi Jongho ni baik gak tau. Dia lah maid aku. Muahahaha

"Ha ada apa kau nak dari aku? Kalau kau nak ajak main pubg ,malam ni aku tak leh, sorry not sorry la"

"Sapa nak ajak kau main pubg, dah lah noob, heih. Oh ya tujuan aku jumpa kau ni ,nak bagitau yg lusa ada pertandingan melukis. Kau join eh. Menangkn kelas ni, btw Juon chenta hati kau pun join"

Jungkook? Peluang baik eh.

"Tuliskan nama aku, dan jangan lupa nama aku mesti dekat dengan nama Jungkook. Nama yang lain kau padam je la" aku tepuk bahu Jongho. Huh kerja jahat bagi kat dia, semuanya bereh duh.





"Eunbi" aku panggil Eunbi. Shaiten punya manusia tinggalkan aku.

Aku berlari anak mengejar Eunbi yg dah gelak sakan dengan Daehwi.

Tanpa melihat orang depan , belakng atau mana mna arah aku terus berlari dan.....

Bukkk..

Aku hampir jatuh kerana terlanggar seseorang.

"Eh eh" seorang lelaki menarik tangan ku.huh nasib. Kalau tak dah malu aku.

Oh gawd itu Kim Taehyung. Dan yang aku langgar tu JeonJungkook. Naik merah muka aku.

"Kau jalan tak guna mata eh?" Tanya Jungkook kasar.

"Tak. Saya guna kaki"

Taehyung dah start ketawa.

Jungkook mendengus geram. "Huh! Lain kali hati hati eh, ingat jalan ni atok kau punya ke?"

"Tak. Atok saya tak pernh jejak kaki kat sini"

Taehyung gigit bibir bawahnya agar tak ketawa lagi klau tak Jungkook jadikan dia daging korban.

"Aku dah geram la tengok kau ni , memang cari nahas eh?"

"Kook layan perempuan bukan macam tu" Sehun memandang serius muka Jungkook.

Kau sehun jangan gugat list crush aku eh.

"Kau sebok asal? Girlfriend kau ke?"

"Aku tak cakap minah ni girlfriend aku tapi aku tak suka kau layan permpuan macam tu, kau ngerti? "

Sehun jangan buat aku serba salah kat sini bila korang gaduh .

Jungkook berdecit dan berlalu pergi.

Sehun pandang aku dan turut sma berlalu. Muka poyo plus perasan dia dah hilang. Handsome tu dia serius cam tu. Tapi aku takut ..

Eunbi mendekati ku yang macam patung cendana tak bergerak kat situ.
Sekarng baru kau datang. Fuh aku sepak gak kau nnti~

Crush || jjkWhere stories live. Discover now