35

56 6 2
                                    

"Welcome to hutan GeoJung , para pelajar diminta mendirikan khemah masing masing, yang lelaki dilarang menggatal dengan anak dara orang, meh sini Adrian tolong cikgu cari kayu" laung Cikgu Chanyeol apabila melihat Adrian berbaris di barisan perempuan. Gilak agaknya dia.

"Dan yang perempuan jangan menggoda, cikgu tahu mesti kamu nak goda kingka sekolah cikgu bang si hyuk bukan"

Takda kehidupan lah nak ngorat cikgu si hyuk.

"Eh salah, bukan cikgu Si hyuk, dia dah kahwin, nanti kamu disepak isteri dia yang hari hari pakai bedak sejuk, diharamkan menggoda JeonJungkook, tak habis habis eomma dia complain kat sekolah nanti sebab tak jaga anak dia, silap hari bulan ada yang jadi eomma awal"

Jungkook pasang niat nak bakar khemah cikgu Chanyeol malam ni.

"Cikgu kene cari pasangan sendiri ke nak dirikan khemah?"

"Kamu Yeon, boleh je se khemah dengan cikgu, kamu tahu cikgu muda lagi kan"

"Cikgu sebelum patah tulang cikgu tu, bagus jangan gatal dengan Yeon, ni kat luar sekolah tau, saya belasah cikgu baru tahu"

"Kay Jungkook kay" cikgu Chanyeol berlalu dan memberikan tugasnya kepada cikgu Eugeon, biarlah dia yang ceramah pelajar semua tu.

"Cikgu benarkan kamu cari pasangan masing masing"

"Yugyeom sayang kita sesama eh?" Gedik kau Eunbi, lalu mereka berpelukan. Aku geli.

"Aku, Adrian dengan Sehun" gumam Linong. Dia memandang Jungkook sekilas. "Aku gak" Jongho buat muka cute dihadapan Linong, nak je dia sumbat pakai siput babi mulut budak tu. "Kay"

"Yeon,kita sesama yah" Jungkook memilih tapak yang jauh sedikit dari khemah cikgu Chanyeol. Tak nak pula cikgu tu tumpang khemah memalam.













Angin yang bertiup di luar khemah memang sejuk sehingga tulang, namun Yeon yang keras kepala itu langsung tidak masuk ke khemah walau sudah dua kali di marah Jungkook.

Dia akhirnya akur apabila Jungkook memarahinya buat kali ketiga,

Dia mengatur langkah hendak masuk ke khemah namun langkahnya terhenti apabila tangannya ditarik. Dia tidak sempat menjerit kerana mulutnya ditekup dan membuatkan dia pening.

"Yeon!"

"Mana pula eomma kepada anak anak aku ni pergi"

Cewah kau kook.

Jungkook keluar dari khemah dan kawasan perkhemahan mereka sunyi, langsung tiada kelibat Yeon disitu. Dia panik. Lantas dia menuju ke khemah Linong.

Kelihatan Jongho dan Adrian sedang nyenyak tidur apabila Linong membuka khemahnya.

"Dia mana?" Tanya Jungkook.

"Dia keluar ,katanya nak pergi buang air kecil"

"Yeon hilang ,kau tahu tak"

Laju sahaja Linong membangunkan Jongho dan Adrian.

"Weh bangun, ikut kitorang"

"Pergi mana? Aku dah mimpi sampai menari dengan cinderella ,kau kacau arh" Adrian masih mamai.

"Ikut je, syial"

_

Aku membuka mataku. Apasal sejuk ni, aku kat mana?

Separuh baju ku kelihatan koyak, dan sedikit darah. Auch.

"Yeon!"

Aku pandang lelaki itu.

"Aku kat mana?"

"Kau selamat dengan aku kat sini, aku cuma bawa kau jauh sikit"

"Weh kau gila ke, bawa aku balik kat khemah, aku bagitahu Jungkook"

Lantas baju ku ditarik sehingga tertanggal, mujur sahaja aku memakai baju ketat di dalam.

Dia mendekatkan wajahnya ke wajahku.

"Tolong lah apa kau nak buat ha?" Aku merayu.

"Aku_____






+vote+

Crush || jjkWhere stories live. Discover now