"Awak bangun la" aku goncang bahu Jungkook, tapi tulah malas sangat taknk bangun.
"Anak kita dah bangun ke?" Hei anak mana pula babi? Aduh aku hentak juga kepala dia ni.
"Anak kita mana pula?"
"Oh tak bangun lagi eh? Pergi bangun kan dia"
Pak!
"HOI KENAPA KAU TAMPOR AKU?" Tanya Jungkook.
"Awak lah mengigau cari anak, eih sape nak jadi anak awak?"
"Kau taknak proses anak dengan aku ke? Alah kalau kau tkut banyak anak, aku ajar kau makan pil perancang"
Aku cubit lengan dia. Anak sape lah ,byun sangat ni.
"Semalam kau peluk aku an?"
"Yela awak duk tarik tarik selimut"
"Yelatu, padahal sengaja"
Eii memang minta kaki juga anak Jeon ni, orang suruh bangun, bangun je la. "Awak nak pergi sekolah ke taknak?"
Jungkook berjalan menuju ke kelasnya sebelum bahunya ditepuk. Haduh mamat gila sex ni lagi.
"Pe kau nak?"tanyanya sedikit kasar.
"Kau dah tahu kalau aku jumpa kau, aku nak satu benda je"
"Jawapan aku masih sama,pergilah cari perempuan lain"
"Tak semudah tu JeonJungkook"
"Dia dah benci kau la"
"Yeke? Dia suka aku lah,cuma dia tunggu kau lepaskan dia, kat bilik stor hari tu pun, dia setuju dengan apa yg aku buat"
Tanpa menunggu lama, satu tumbukan sampai tepat di muka Linong. "Kau jangan sampai sebelah tangan aku ni lagi smpai kat muka hodoh kau"
Linong menggenggam tangannya, lalu melepaskan tumbukan ke muka Jungkook. Jungkook memegang mulutnya. Darah sedikit mengalir.
"Kook" Taehyung datang kearah Jungkook. "Kau jangan kacau ah" gumam Linong.
"Perghh masih nak lawan eh" baru sahaja Taehyung hendak melepaskan tumbukan. .....
"Hoi,bising ah gaduh tempat len arh, yg gaduh tepi tandas buat pa?" Mereka memandang tepat kearah Peniel.
Linong mengorak langkah beredar manakalah Taehyung membawa Jungkook masuk ke tandas.
Jungkook melepaskan tumbukan ke cermin tandas. Membutang mata Taehyung. Sape nak bayar ni woi!
"Bro kalau kau marah pun, tak yah tumbuk cermin tu"
"Aku boleh ganti la" ha ni lah orang kaya, huh .
"Tak ,masalah dia mulut kau dah berdarah, sekarang tangan kau pula dah luka teruk"
"Aku marah, tak kesah la, sekarang aku cuma nak hancurkan Carl tu"
"Emm betul betul" Taehyung mengangguk angguk tanda bersetuju.
Jungkook dan Taehyung keluar dari tandas dan terserempak dengan Yeon dan Eunbi, gelak sakan nampak.
Aku memandang kearah muka dan tangan Jungkook. Aku berlari mendapatkannya. "Awak! Awak ok tak" aku risau. Ada air mata yang keluar. Emo gila kau Yeon.
Dia memandang kearah anak mata ku. "Aku kemalangan" bisiknya ditelingaku.
"Awak biar betul ni, mana sakit, mana?" Aku mula panik. Ni kes kemalangan boleh releks je jalan pahal?
"Kat sini" dia meletakan tapak tangannya di dada . Aku terus pukul lengannya. "Betul betul la awak, kat mana?"
"Kat sini lah" sekali lagi Jungkook bedrama. Huh.
Taehyung ketawa. "Cute" gumamnya.
"Awak nak cek" tnya Jungkook kepada ku.
"No" balas ku cepat dan menarik tangannya. "Saya tahu awak bukan kemalangan, awak bergaduh dengan siapa?" aku mengeluarkan sapu tangan dari kocek dan membersihkan darah ditangannya.
"Tak perlu tahu la" balasnya.
Ah apa apa je lah kook.Linong memerhati Jungkook dan Yeon dari jauh. Cis.
"Kau suka Yeon?" Tanya seseorang.
"Kenapa kau nak tahu"
"Sebab aku pun suka Jungkook, tapi sebab Yeon , Jungkook dah tak pandang perempuan lain lagi"
"Nama aku YoungJi"
"Aku Linong, kau panggil Carl je pun boleh"
"Kau nak Yeon tak? Kalau kau ikut cakap aku, kau akan dapat dia, dan aku akan dapat Jungkook"
Linong melihat wajah YoungJi. Perempuan gila harta. Tapi tak salah dia ikut cakap YoungJi untuk dapatkan Yeon.
Yeon// : sekolah suda!!!!!!😭😭😭😭