12

100 12 0
                                    

Aku dengan bahagianya masuk ke kelas. Sape tak bahagia,kemarin Jungkook nak kiss aku. YEON KAU MEMANG HANAT ,KATA NAK MOVEON.

"Yeon kau pahal? Gila?"tanya Jongho.

"Bahagia, fuh fuh , taknak lah aku break dengan Jungkook"

"Laaa sebab Juon Jebon taik idung masin kau pula, tak berminat aku eh"

"Aku tak suruh pun kau berminat, kau juga yang tanya aku, btw Linong mana?"

"Tak sampai lagi"

"Lambat semacam je"

Chenlinong pov-

Aku menghampiri Jungkook yang duduk di pondok berhampiran padang. "Jungkook"

"Yes" dia pandang kearah aku. "Kau nak apa?" Tanyanya.

"Pasal Yeon"

"Kenapa dengan dia, dia panggil aku eh" Jungkook berdiri dan mula mengorak langkah beredar namun aku menolak dadanya.

"Aku nak kau tinggalkan dia"

"Kau ada hak ke nak atur hubungan aku dengan dia"

"Aku nampak dia langsung tak gembira dengan kau"

"Jadi sekarang ni, kau nak aku tinggalkan dia ,pastu kau boleh ambil dia, ha?"

Linong diam. Itu lah maksud dia sebenarnya.

"Hell no, aku takkan lepas kan Yeon, dia milik aku" Jungkook menolak Linong dan terus beredar.

End chnlng pov-

"Yeon, aku dengar Jungkook macam gaduh je dengan Linong"

"Pahal duh?" Aku dah tayang muka pelik. Aku pandang Jongho atas bawah. Dia ni kan macam makin rapat dengan aku , kau orang suruhan Jungkook eh?

"Tah ,ni pun aku dengar dari budak gred 3,katanya dia nampak Jungkook tolak Linong, kau ghase?"

"Jungkook tolak Linong? Pergh apa yang dia tak puas hati sebenarnya?"

"Eh eh Yeon kau nak pergi mana?" Tanya Jongho apabila perasan yang Yeon angkat kaki nak blah..

"Jumpa Jungkook"

"Kau jangan buat Yeon, kang susah hidup kau"

"Aku tak cakap aku nak cari pasal tapi ada lah , kau tak yah tahu"

Langkah ku diatur menuju ke kelas Jungkook. "Kau nak jumpa Jungkook ke?" Tanya seorang perempuan, aku tak kenal , dan aku tak ingin pun nak kenal buat masa sekarang.

Aku diam, masih mencari kelibat Jungkook.

"Aku tanya, kau cari Jungkook ke?" Dia menolak bahu ku. "Tinggalkan lah Jungkook eh, kau tak layak untuk dia"

"Sayang, awak cari saya ke?" Tanya Jungkook. "Kau pula kenapa kat sini YoungJi?" Sambungnya lagi sambil melihat kearah perempuan yang tolak aku tadi. Pergh hilang rasa nak marah Jungkook.

"Saya nak jumpa awak la" gumam YoungJi.

"Aku sebok, buah hati aku ada kat sini"

Tanpa menunggu minit minit ke jam jam ke, YoungJi berlalu pergi. Aku rasa dia report dengan Moo Mo Yang ,suruh gasak aku. Lantak la.

"Pahal nak jumpa aku?"

"Awak cari hal dengan Linong kan?"

"Dia mengadu ke?"tanya Jungkook. Masih tiada perasaan.

"Tak,jadi betul la kan"

"Dia yang mulakan"

"Eo?"

"Dia suka kat kau, pastu dia suruh aku tinggalkan kau, sape tak marah bila kena suruh break an an an? Nak je kaki aku sampai kat muka dia tadi, tapi tulah aku sabar je"

Aku blur, what? Linong suka aku?

"So sekarang macam mana?" Aku pandang ke arah Jungkook.

"Hal kau kan? Urus lah sendiri, tapi jangan sesekali kau sebut pasal break. Aku takkan lepas kan kau, sebab kau milik aku"

Bdiddbdudddjdndjsoshh aku milik JeonJungkook'. Rasa nak mati je.








So macam mna?Yeon rasa mungkin penpik ni panjang jadi nak Yeon update satu satu bab ke nak Yeon habiskan baru Yeon publish semua?

Crush || jjkWhere stories live. Discover now